انتظامی

اجرای طرح‌های ویژه پلیس برای برخورد با اوباش



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار حسین اشتری در دیدار با تولیت آستان مقدس حرم مطهر شاهچراغ (ع) ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی فارس قاتل در کمترین زمان ممکن دستگیر و باعث خوشحالی مردم، مسئولان و خانواده این شهید عزیز شد.

وی ادامه داد: پس از شهادت شهید رنجبر همه مردم، مسئولان، ائمه جمعه در سراسر کشور ابراز همدردی کردند که این برای ما بسیار ارزشمند بود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: خون این شهید بزرگوار اثرات زیادی داشت و این موضوع مسئولیت ما را بیشتر و دو چندان می‌کند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه امروز همکاران ما در اقصی نقاط کشور با روحیه جهادی و انقلابی کار خود را ادامه می‌دهند، افزود: برخورد با اراذل و اوباش محکم تر از قبل ادامه خواهد داشت.

پلیس گوهر گران بهای نظام و مردم است

در ادامه تولیت آستان مقدس حرم مطهر شاهچراغ(ع) با عرض تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ رنجبر گفت: شاهد بودیم که یکی از نیروهای حافظ امنیت که خادم این حرم مطهر بود مظلومانه توسط انسانی پست به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری‌با اشاره به تفاوت بین پلیس جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورهای جهان، افزود: متاسفانه در برخی از مواقع اقتدار پلیس در کشور ما شکسته می‌شود که باید در این خصوص فکری اساسی صورت پذیرد تا عده‌ای از این موقعیت سوء استفاده نکنند.

وی خدمتگزاران پلیس را گوهرهای گران بهای نظام و مردم عنوان کرد و اظهار داشت: این حادثه دلخراش قلب همه ملت ایران را جریحه دار کرد و احساس همدری مردم و مسئولان در پی این حادثه، عظمت انتظامی جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد.

ادای احترام سردار اشتری به مقام شامخ شهدا

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار با خانواده شهید علی‌اکبر رنجبر، با حضور بر تربت آن شهید در گلزار دارالرحمه شیراز و قرائت فاتحه با آرمان‌های پاک شهیدان تجدید میثاق کرد.

سردار حسین اشتری همچنین با حضور بر سر مزار دو تن از شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا