انتظامی

وقوع ۱۲۵۵ فقره سرقت در دامغان/۲۱۳سارق دستگیر شدند



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سیدرضا علوی ظهر شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی دامغان با اشاره به وقوع یک هزار و ۲۵۵ فقره سرقت در شش‌ماهه نخست سال جاری در دامغان، بیان کرد: این تعداد سرقت در قیاس با مدت مشابه سال قبل از یک درصد کاهش برخوردار شده است.

وی با بیان اینکه ۵۴ درصد سرقت‌های واقع شده در شش‌ماهه نخست سال جاری در سطح شهرستان دامغان کشف شده است، ابراز کرد: در این بازه زمانی ۶۷۱ سرقت کشف و ۲۱۳ نفر سارق توسط نیروی انتظامی دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی دامغان با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان شهریور ۱۷ فقره پرونده کالای قاچاق به ارزش ۲۵ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال در شهرستان دامغان توقیف شده است، گفت: در این زمینه ۶۵ قاچاق چی در سطح شهرستان دستگیر شدند.

علوی با بیان اینکه در شش‌ماهه نخست سال جاری همچنین ۱۶۰ پاتوق و باند فساد اخلاقی که بیشتر به مواد مخدر و سرقت اختصاص داشته با تلاش نیروی انتظامی در شهرستان دامغان متلاشی شده است، تاکید کرد: در این شاخص نیز طی شش‌ماهه اول ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳ درصد افزایش را شاهد هستیم.

وی درباره حوزه ترافیک و راهنمایی رانندگی و پلیس راه نیز، توضیح داد: ۱۱۵ فقره تصادف درون شهری به وقوع پیوست که ۱۳۲ نفر در این حوادث مصدوم شدند اما کسی جان خود را از دست نداده است از سوی دیگر باید گفت متأسفانه در نیمه اول سال جاری ۲۲ فقره تصادف منجر به فوت در راه‌های برون شهری دامغان رخ داده که در این حوادث ۳۰ نفر فوت کردند.

فرمانده انتظامی دامغان با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری همچنین ۱۷۹ فقره تصادف جرحی با ثبت ۲۸۵ مصدوم در جاده‌های برون شهری شهرستان به وقوع پیوسته است، تاکید کرد: واژگونی، عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه، سرعت زیاد و… از مهمترین عوامل تصادفات جرحی و فوتی در شهرستان دامغان طی شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۰ بوده است.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا