انتظامی

بی‌احتیاطی راننده مینی بوس علت سانحه تصادف دانش آموزان کرمانشاهی



کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: صبح امروز در کیلومتر ۶ محور فرعی هلشی به ماهیدشت حادثه رانندگی بین یک دستگاه مینی بوس حامل دانش آموزان و یک دستگاه کمپرسی به وقوع پیوسته است.

وی افزود: محور هلشی به ماهیدشت کرمانشاه فرعی بوده که به دلیل مه گرفتگی و عدم توجه راننده مینی بوس و دید کم با قسمت عقب کامیون کمپرسی برخورد و سانحه تصادف به وقوع می‌پیوندند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اثر این سانحه رانندگی ۱۶ نفر مصدوم می‌شوند که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان طالقانی کرمانشاه منتقل می‌شوند که ۲ نفر از مصدومین به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست می‌دهند.

دستغیب بیان کرد: ۱۴ مصدوم دیگر در مرکز درمانی طالقانی کرمانشاه در حال مداوا هستند که سه نفر از آنان به صورت سرپایی درمان شده و ۲ دانش آموز جان باخته نیز دختر هستند.

وی خاطر نشان کرد: این دانش آموزان در مقطع متوسطه اول از روستاهای شهر ماهیدشت بوده‌اند که متأسفانه به علت سانحه تصادف مصدوم می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تاکید کرد: بر اساس نظر کارشناسان پلیس راه کرمانشاه مقصر این حادثه راننده مینی بوس حامل دانش آموزان بوده است.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا