آمادگی ناجا برای افزایش گیت های گذرنامه در مرز مهران



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری شامگاه سه شنبه در جریان بازدید از مرز مهران اظهار کرد: بار سنگینی از ورود زائران اربعین به کشور از طریق مرز مهران خواهد بود.

وی گفت: به کسانی که با پرواز و به صورت هوایی به عتبات عازم شدند، اعلام شده که می‌توانند در بازگشت خود به صورت زمینی از مرز مهران برگردند.

فرمانده نیروی انتظامی افزود اگر جمعیت زائران اربعین نیز در این مرز به داخل کشور افزایش پیدا کند، ناجا گیت های ویژه و فوق العاده را آماده کرده که با کمترین فرصت و وقت کم کار زائران انجام شود.

وی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در پایانه مرزی مهران آمادگی پذیرای زائران عزیز را به طور کامل دارند، افزود: تا زمان عادی شدن تردد در پایانه مرزی تمامی مسئولان و کارکنان انتظامی مستقر در شهر مهران پای کار خواهند بود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: بر اساس مصوبات ستاد اربعین کشور، سازمان حمل و نقل و سایر سازمان‌ها با تمام توان برای تسریع در بازگشت زائران به شهرهای مبداء به صورت شبانه روز تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: همکاران ما تمام تمهیدات لازم را از نقطه صفر مرزی و در تمامی مسیرهای مواصلاتی اندیشیده‌اند تا زائران پس از ورود به خاک کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شهرهای خود انتقال شوند.

سردار اشتری از زائران خواست: در حین ورود به کشور از عجله و شتاب خودداری کنند و هموطنان عزیز که با خودروی شخصی به مرزها مراجعه کرده‌اند با استراحت کامل در مکان‌های تعیین شده به مسیر خود ادامه دهند تا در صحت و سلامت و بدون حادثه به محل زندگی خود باز گردند.



منبع:مهر