آخرین اخباربازار

کروماکی با کروماکی لند حال حاضر چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

در حال حاضر یکی از فروشگاه‌های معتبر در سطح کشور در زمینه ابزار و وسایل کروماکی و همچنین وسایل تولید محتوا، کروماکی لند می‌باشد. این مجموعه دسته بزرگی از کالاهای کروماکی را خود با بهترین کیفیت و تنوع تولید می‌کند. برای مثال پرده سبزها و سافت باکس‌ها ساخت خود این شرکت بوده و دارای کیفیت خوبی است. همچنین کروماکی لند دارای یک سری مجموعه خدمات بوده که در جهت آسودگی خاطر مخاطبان در راه تولید محتوا ایجاد شده‌اند. در ادامه به چندین مورد از خدمات کروماکی لند اشاره می‌کنیم.

طراحی سایت

کروماکی لند هم اکنون دارای سرویسی به نام طراحی سایت بوده که کار ایجاد و طراحی سایت شما را با نازل‌ترین قیمت و کیفیت انجام می‌دهند. همچنین مراحل طراحی طبق استانداردهای موجود انجام می‌شوند، برای مثال برای طراحی سایت تمامی مراحل اعم از طراحی وایر فریم، طراحی رابط کاربری، طراحی سایت، سئو تکنیکال و غیره به‌صورت اصولی انجام می‌شوند. استفاده از این سرویس کروماکی لند برای استارت‌آپ‌های تازه‌کار بسیار مناسب است چراکه متخصصان این مجموعه در خدمت شما هستند تا تجربیات خود را در اختیار شما قرار دهند. اگر دارای یک استارت‌آپ یا یک فروشگاه آنلاین کوچک در اینستاگرام و تلگرام هستید به راحتی می‌توانید با کروماکی لند به توسعه و ارتقا برند خود بپردازید. داشتن سایت برای یک استارت‌آپ خیلی مهم است زیرا به آن رسمیت می‌بخشد و اعتماد مشتریان را جلب می‌کند. همچنین روند کاری را به میزان بسیار زیادی بهبود می‌بخشد که در نهایت باعث صرفه‌جویی در سرمایه و زمان می‌شود.

کروماکی لند

تولید محتوای متنی

یکی دیگر از راه‌های تولید محتوا انجام آن به‌صورت متنی بوده که در سایت‌های مختلف بسیار رایج است. کروماکی لند مفتخر است که می‌تواند کار تولید محتوای متنی شما را مطابق با استانداردهای سئو و رعایت اصول ویراستاری به‌درستی انجام دهد. تولید محتوا برای سایت‌ها اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که تولید محتوای اصولی می‌تواند باعث صعود رتبه سایت در موتورهای جستجو گردد. اگر تولید محتوای شما بر اساس اصول سئو باشد، شما قادر هستید در نتایج برتر گوگل ظاهر شوید. کروماکی لند با کسب تجربه بسیار در این راه شما را یاری کرده و تولید محتوای شما را به نحو احسن انجام خواهد داد.

خدمات کروماکی لند

در حال حاضر کروماکی لند دارای خدماتی است که در جهت رفاه کاربران ایجاد و توسعه یافته‌اند. از جمله آنها می‌توان به طراحی سایت و لوگو و غیره اشاره کرد که در ادامه به چندی از آنها به طور کامل می‌پردازیم.

تولید پست اینستاگرام

اینستاگرام هم اکنون به یکی از قطب‌های کسب‌وکارها برای جذب مشتری و مخاطبان بیشتر تبدیل شده و به‌سرعت باورنکردنی در حال پیشرفت است. کار عاقلانه این است که کسب‌وکارها برای اینستاگرام خود نیز برنامه‌ریزی داشته و برای توسعه آن تلاش کنند تا بتوانند از پتانسیل‌های این برنامه اجتماعی استفاده کافی را ببرند. در اینستاگرام تولید پست و استوری اهمیت ویژه‌ای دارد و باید به طراحی آن توجه ویژه‌ای شود. استفاده از قالب‌های اختصاصی و تولید پست‌های ویژه برای پیج می‌تواند کمک شایانی به پیشرفت آن کند. طراحان گرافیکی در کروماکی لند قادرند که قالب‌های ویژه و مناسب کسب‌وکار شما طراحی کرده و در اختیار شما قرار دهند. استفاده از این قالب‌ها در طراحی پست‌های شما می‌تواند کسب‌وکار شما را حرفه‌ای‌تر و درخور مخاطب نمایان کند.

ساخت ویدیو

کروماکی لند در حال حاضر خدمات ساخت و ادیت ویدیو را نیز ارائه می‌دهد. ساخت انواع ویدیو اعم از ولاگ، آموزشی، استاپ‌موشن، تیزر، موشن‌گرافی و غیره از تخصص‌های ادیتورهای این مجموعه است. هر نوع ویدئویی که نیاز دارید، با خیال راحت می‌توانید مراحل ساخت و ادیت آن را به این مجموعه بسپارید. اگر مایلید که فوتیج را خودتان تهیه کنید می‌توانید از ابزارهایی همچون رینگ لایت، فون کروماکی، استودیو کروماکی خانگی و غیره که اکثراً ساخت مجموعه کروماکی لند هستند تهیه کنید. کیفیت این محصولات بسیار بالا بوده و برای انواع شرایط طراحی شده‌اند. همچنین می‌توانید از نورهای RGB برای بک‌گراند ویدیوهای خود استفاده کنید.

کروماکی لند

نور RGB کروماکی لند

به وسایلی که بتوانند رنگ نور خود را تغییر دهند  RGB گفته می‌شود. این تغییر رنگ به‌واسطه ترکیب سه رنگ قرمز، سبز و آبی انجام می‌شود؛ جالب است که بدانید نام RGB (Red, Green, Blue) نیز از همین موضوع برگرفته شده است. کارکرد این دستگاه‌ها بدین صورت است که با تنظیم میزان سهم یا میزان شدت روشنایی هرکدام از این سه رنگ می‌توان نورهای مختلفی با طیف ۱۶ میلیون رنگ تولید کرد. اکثر لامپ‌های استفاده شده در وسایل نورپردازی RGB از نوع LED هستند که این موضوع بسیار خوب است چرا که این نوع لامپ‌ها دارای مزیت‌هایی هستند که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم: مصرف انرژی حداقل گرما بسیار پایین عمر بسیار زیاد اندازه تقریباً کوچک

خدمات کروماکی لند

خدمات دیگر کروماکی لند

کروماکی لند خدمات دیگری همچون مشاوره کروماکی، ساخت استودیو و طراحی لوگو نیز دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

مشاوره کروماکیِ، مجموعه کروماکی لند

اگر نمی‌دانید که چه نوع پرده کروماکی باید تهیه کنید یا جنس آن باید چگونه باشد، در این امر مشاوره کروماکی له کمک شما می‌آید. پشتیبانان ایین مجموعه به‌صورت روزانه پاسخگو به سؤالات شما در زمینه محصولات کروماکی و استودیو کروماکی شما بوده و آماده راهنمایی و خدمت به شما هستند. رسالت کروماکی لند این است که محصولات کروماکی را با نازل‌ترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد.

کروماکی لند

ساخت استودیو

اگر قصد ساخت استودیو کروماکی برای خود دارید باید بدانید که خرید تجهیزات تنها اقدام لازم نیست. در واقع باید اجزای استودیو شما با یکدیگر هماهنگی داشته باشند و مکمل یکدیگر باشند تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود. chromakeyland.com بهترین پک‌های استودیویی که کاملاً با یکدیگر هماهنگ هستند را برای مشتریان با وفای خویش آماده کرده و در اختیار آنان قرار می‌دهد. با خرید یک پک استودیو کروماکی خانگی با یک تیر می‌توانید چندین نشان را بزنید.

نتیجه

اگر قصد تهیه ابزار و وسایل کروماکی و تولید محتوا را دارید یا به خدمات خاصی در راستای تولید محتوای خود نیاز دارید این مجموعه می‌تواند به کمک شما بیاید. کروماکی لند دارای تجربه چندین ساله با کاربران بوده و توانسته به یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان وسایل کروماکی در ایران تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا