انتظامی

جاده چالوس از ساعت ۱۱ یکطرفه می‌شود/ افزایش ۴۸ درصدی ترددها



سردار تیمور حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: از ساعت ۱۱ محور شمال به جنوب جاده چالوس یکطرفه می‌شود.

وی افزود: با توجه به همزمانی سفرها از شهروندان تقاضا می‌شود برگشت شأن را مدیریت کنند تا ترافیک کمتری را در جاده‌ها داشته باشیم.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۴۸ درصدی ترددها را داشته ایم، گفت: در اغلب محورها بار ترافیکی بازگشت سنگین و پرحجم است این ترافیک در مبادی ورودی و خروجی کلان شهرها به ویژه پایتخت سنگین‌تر دیده می‌شود.

حسینی گفت: نقطه اوج سفرها ۵ فروردین بوده است و به مرور در محورهای رفت و برگشت شاهد حجم ترافیک بوده ایم.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: اکنون در محور جنوب به شمال جاده چالوس وضعیت مناسبی داریم اما همانطور که گفتم ترافیک در محور شمال به جنوب این جاده سنگین است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در محور هراز هم یکطرفه شدن جاده را داریم یا خیر گفت: محور هراز به صورت کامل یکطرفه نمی‌شود اما در برخی مقاطع به صورت ساعتی برای تخلیه بار ترافیک محدودیت‌هایی را ایجاد خواهیم کرد.

حسینی با اشاره وضعیت جوی محورهای مواصلاتی گفت: در نیمه غربی و همچنین استان‌های گیلان و مازندران، بارش باران گزارش شده و محورهای منتهی به این استان‌ها لغزنده هستند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا