انتظامی

اعتراف سارقان به 130 فقره موبایل قاپی در اصفهان



سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در شهرستان اصفهان و شکایت‌های مال باختگان به پلیس، پرونده‌ای برای این منظور تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات علمی و تخصصی دریافتند که سارقان ۲ نفر هستند که صورت‌های خود را پوشانده و با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک اقدام به پرسه زنی در خیابان‌ها و کوچه‌های خلوت کرده و موبایل افراد نوجوان و زنان که در حال استفاده از آن بودند را از دستشان می‌قاپیدند و به سرعت متواری می‌شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پس از جستجو در بین مالخران سرانجام با یک کار پیچیده و هوشمندانه موفق ۲ نفر مالخر موبایل‌های سرقتی را در مخفیگاه خود دستگیر کرده و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مالخران که در مواجه با مدارک و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به خریداری موبایل‌های مسروقه از ۲ سارق جوان اعتراف کردند که بلافاصله سارقان طی عملیات ضربتی کارآگاهان دستگیر شدند.

سرهنگ تُرکیان با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۳۰ فقره موبایل قاپی از تحویل آنان و مالخران به مراجع قضائی خبر داد و اظهار داشت: به شهروندان توصیه می‌کنیم در کوچه‌ها و خیابان‌های خلوت و کم تردد از نمایش دادن گوشی تلفن همراه خود خودداری کرده و در صورت نیاز از هندزفری استفاده کنند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا