انتظامی

برخورد قاطع با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال/ ۱۷۰ نفر دستگیر شدند



به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزالله ملکی شامگاه دوشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به اقدامات ایجابی و سلبی پلیس برای شب چهارشنبه سوری، گفت: اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان و آموزش به خانواده‌ها و اقدامات ایجابی پلیس یعنی برخورد با هنجارشکنان و افرادی که امنیت روانی مردم را به خطر اندازند در دستور کار است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به ۶۵۰ گشت خودرویی و موتورسیکلت در استان، تصریح کرد: از ظرفیت بسیج و شوراها در انسجام بخشی به مراسم چهارشنبه آخر سال بهره می بریم و هیچ تجمعی برای چهارشنبه آخر سال نداریم‌.

وی افزود: طرح‌های پلیس برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال در فضای حقیقی و مجازی دایر بوده و در این مدت حدود ۵۰۰ کانال را مسدود و برای ۷ کانال نیز پرونده قضائی تشکیل شد.

سردار ملکی با اشاره به دستگیری ۱۷۰ متخلف در ارتباط با چهارشنبه آخر سال، بیان کرد: حدود یک میلیون مواد محترقه نیز کشف شد.

وی بیان کرد: شب چهارشنبه آخر سال با هنجارشکنانی که آسایش مردم و جامعه را برهم بزنند برخورد کرده و متخلفان دستگیر می‌شوند همچنین خودروی این افراد نیز تا پایان تعطیلات نزد پلیس می‌ماند.

سردار ملکی با اشاره به کاهش جان باختگان ناشی از تصادفات طی ۴ سال گذشته، گفت: ۷۰ تیم پلیس به همراه تیم‌های نظارتی طرح نوروزی پلیس را از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات در جاده‌ها اجرا می‌کنند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا