آخرین اخباراستان ها > گیلان

خدمت به مردم شاخص خوب ارتش است



سرهنگ خلبان دکتر ولی رحمانی امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ۲۹ فروردین؛ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با داشتن ۴ نیرو؛ نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی راهبردی، نیروی هوایی و پدافند قهرمان و باشکوه از تمامیت ارضی ایران سرافراز اسلامی دفاع می‌کند.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران کارنامه درخشانی در ۴ دهه پس از انقلاب اسلامی به ویژه در دفاع مقدس دارد، افزود: ارتش با هم افزایی و همدلی با سایر نیروهای مسلح همیشه برای ایجاد امنیت پایدار و احساس امنیت در جامعه و کشور عزیز ایران اسلامی از هیچ جانفشانی فروگذار نکرده است.

سرهنگ خلبان رحمانی تصریح کرد: نیروی زمینی قهرمان در ۸ سال دفاع مقدس با یگان‌های پیاده، زرهی و توپخانه در مقابل ارتش تا دندان مسلح عراق ایستاد و جانفشانی کرد و هیچکس نمی‌تواند نام آبشناسان را فراموش کند، در نیروی دریایی راهبردی ناوچه پیکان با عملیات مروارید و دریادار همتی را هیچکس فراموش نخواهد کرد، در نیروی هوایی مردان بزرگی چون بابایی، دوران، خلعتبری و در هوانیروز ِقهرمان مردان بزرگی چون شیرودی و کشوری و در پدافند؛ شهدای عاشورایی را کسی فراموش نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: تمام مردم ایران و تمام انسان‌های آزاده نمی‌توانند ۴۸ هزار لاله سرخ ارتش جمهوری اسلامی ایران را که برای حفظ و حراست از این خاک و برای پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده، فراموش کنند. ارتش جمهوری اسلامی ایران مردان بزرگی را برای حفظ و حراست از کشور تقدیم کرده؛ شهیدانی که نامشان در تاریخ ایران اسلامی همیشه جاویدان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از شاخصه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ آمادگی، پا در رکابی، ولایت مداری، مردمی بودن و دلدادگی است، گفت: بدون هیچ چشم داشتی آماده و پا در رکاب فرمانده است.

وی با بیان اینکه ارتش بی‌منت برای خدمت به مردم جانفشانی می‌کند، تصریح کرد: فرمانده کل قوا فرمود:” ارتش از مردم با مردم در کنار مردم و در خدمت اهداف مردم است”. این شاخص ارتش جمهوری اسلامی ایران را چه در بین مردم و در بین مسئولین عزیز کرده و ارتش جمهوری اسلامی ایران به این عزت افتخار دارد.

سرهنگ خلبان رحمانی با بیان اینکه ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح با هم‌افزایی و همدلی اقدامات بسیار ارزشمندی را بعد از ۸ سال دفاع مقدس انجام داده، تاکید کرد: با هدایت و رهبری معظم کل قوا؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از جنگ راهبرد دفاعی خودش را ارتقا داده و با تربیت جوانان عزیز ایران اسلامی و استفاده از تجربیات مردان بزرگی چون صیاد دلها و فرمانده کل ارتش امیر سرلشکر موسوی، فرمانده نیروی زمینی، فرمانده محترم نیروی دریایی و سایر فرماندهان عزیز امروز ارتشی ساخته مقتدر، قدرتمند، ارتشی آماده، ارتشی که برای حفظ حدود ایران سرافراز اسلامی جانفشانی می‌کند.

وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن انجام وظیفه ذاتی خود که حفظ و حراست، مرزبانی از زمین، آسمان و دریا است در تمام حوادث در کنار مردم بوده و هر جایی که نیاز بوده ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا حاضر شده و به مردم خدمت کرده و این از شاخص‌های خوب ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در کنار این اقدامات، ارتش جمهوری اسلامی ایران در جای جای کشور  در مناطق محروم به ویژه نیروی زمینی در حال خدمت به مردم ایران است از جمله در حوزه بهداشت در بیماری منحوس کرونا هر آنچه را که لازم بود حاضر شد و به مردم خدمت کرد و امروز هم بخش عظیمی از حوزه اورژانس هوایی را ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد.

سرهنگ خلبان رحمانی گفت: همه می‌دانید که ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح خدمتگزار مردم هستند، پشتیبانی مردم از نیروهای مسلح، دوست داشتن و دلدادگی نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در مردم بسیار برای ما حائز اهمیت است و ما مبنای ارتش جمهوری اسلامی ایران با شعار “ارتش فدای ملت” در تمام شرایط نظامی و خدمتی خود به کشور، به وطن، به خاک عشق می‌ورزیم و خدمت می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در وطن پرستی، در انقلابی بودن، در شجاعت و جانفشانی سرآمد نیروهای مسلح جامعه اسلامی است و خداوند را شاکریم که در کسوت سربازی وظیفه سرافرازی را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا