انتظامی

مسافران نوروزی قبل از ۱۲ فروردین به شهرهای خود بازگردند



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری ظهر سه شنبه در سفر به شهر مقدس قم در حاشیه دیدار با مراجع تقلید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال سفرهای نوروزی نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش یافت که شاهد تلفات و تصادفات جاده‌ای بوده‌ایم که البته کاهش ۲۰ درصدی را شاهد بودیم که همین مقدار نیز زیاد است و همه مردم باید مقررات را رعایت کنند تا در این روزهای باقیمانده شاهد افزایش تصادفات نباشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: مسافران نوروزی بازگشت خود را مدیریت کنند و بازگشت خود را به روزهای اخر تعطیلات نوروزی موکول نکنند چرا که حجم بالایی از ترافیک در محورهای کشور در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین خواهیم داشت و از رانندگان و مسافران تقاضا داریم که قبل از ۱۳ فروردین ماه به شهرهای خود بازگردند.

بیشترین سفرها به شهرهای شمالی و خراسان رضوی بوده است

سردار اشتری ادامه داد: بیشترین سفرها به شهرهای شمالی و خراسان رضوی بوده است و در روزهای اخیر که شاهد بازندگی در شمال کشور بودیم شاهد افزایش سفرهای به سمت جنوب کشور بودیم.

وی ابراز داشت: گره ترافیکی در هیچ محوری نداشتیم اما کندی ترددها به دلیل افزایش سفرها بوده است هر چند که در مسیرهای فرعی که زیرساخت‌ها مناسب نبوده مشکلاتی ایجاد شده است.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور بیان داشت: رانندگانی که حادثه ساز بوده‌اند و مقررات را رعایت نکرده و حرکاتی انجام می‌دانند که موجب بروز حادثه می‌شد با قاطعیت با آنان برخورد شده است و خودروها توقیف و از ادامه سفر محروم شدند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا