انتظامی

حماسه مردم در بدرقه مدافع امنیت/ پیکر شهید رنجبر تشییع شد



به گزارش خبرنگار مهر، نمازگزاران شهر شیراز پس از اقامه نماز جمعه با حضور حماسی در مراسم تشییع پیکر شهید علی اکبر رنجبر حماسه‌ای دیگر در راستای گرامیداشت مقام شهدا ارائه کردند.

جمع کثیری از علاقه مندان و ارادتمندان به شهدا با حضور پرشور در نماز جمعه و پس از آن حضور در مراسم تشییع جنازه شهید امنیت یک‌بار دیگر تجدید میثاقی با آرمان‌های شهدا و انقلاب کردند.

علاوه بر نیروهای نظامی و انتظامی، مردم نیز در این مراسم حضور پرشوری داشتند و کلیدواژه مشترک همه مردم نیز تقدیر و تشکر از نیروهایی انتظامی و نظامی بود که برای حفظ جان و مال مردم در جامعه در تلاش اند.

پیکر شهید رنجبر از حرم شاهچراغ (ع) آغاز و در دارالرحمه به خاک سپرده شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: ستوان‌یکم علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز در درگیری با اراذل و اوباش به خیل یاران شهیدش پیوست.

سرهنگ کاووس محمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز هنگام اجرای مأموریت با اراذل و اوباش، درگیر می‌شوند.

وی ادامه داد، در این درگیری ستوان‌یکم علی اکبر رنجبر براثر ضربه سلاح سرد (قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست، همچنین یک سرباز وظیفه نیز در این درگیری مجروح و به مرکز درمانی انتقال می‌یابد که حال وی رضایت‌بخش می‌باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا