افزایش ۲۲ درصدی تحرک پلیس راهور



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین رمضانی در ششمین رزمایش ارتقا توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به عمر کنونی خودروهای پلیس راهور، اظهار کرد: در سال ۱۳۹۸ عمر مفید خودروهای راهور بیش از ۱۰ سال بود که اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته عمر ناوگان خودرویی این پلیس به کمتر از پنج سال رسیده است.

معاون اجرایی پلیس راهور افزود: قبلاً هر خودروی پلیس راهور در عمر مفید خود بیش از ۷۰۰ هزار کیلومتر طی مسیر می‌کرد که این عدد اکنون به زیر ۴۰۰ هزار کیلومتر رسیده است.

وی تصریح کرد: با نوسازی ناوگان خودرویی توانستیم افزایش تحرک پلیس راهور را از ۱۰ به ۲۲ درصد افزایش دهیم.

این مقام انتظامی بیان کرد: در سال ۱۳۹۹ در حوزه تصادفات و جان‌باختگان ناشی از آن آمار کاهش چشمگیری داشتیم و شاخص‌های برنامه ششم توسعه کشور حاصل شد.

رمضانی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ شاهد دو رویداد برزگر در نیروی انتظامی یعنی تحول ساختاری و تغییر این نیرو به فرماندهی کل و فرمان فرماندهی معظم کل قوا در هفته ناجا و توصیه ایشان به همکاری و تعامل پلیس با سایر دستگاه‌ها بودیم.

معاون اجرایی پلیس راهور متذکر شد: پلیس راهور در دو سال اخیر در حوزه‌های زیرساختی، تحول سیستمی و افزایش توان تحرک یکی از شاخص‌ترین رده‌های فرماندهی انتظامی کشور در خدمت‌گذاری به مردم بود، در سال ۱۴۰۱ نیز باید این ارتقا خدمت‌گذاری را به مردم شاهد باشیم.

وی با اشاره به افزودن تعدادی خودرو به ناوگان پلیس راهور، گفت: امروز تعدادی خودور به ناوگان راهور افزوده می‌شود تا شاهد افزایش توان تحرک پلیس راهور در سطح کشور باشیم.



منبع:مهر