انتظامی

اصلاح برخی قوانین ناجا در مجلس/ میزان جریمه‌ها افزایش ندارد



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری رئیس پلیس کشور در حاشیه طرح زمستانه پلیس در جمع خبرنگاران گفت: طرح زمستانه امروز شروع شد و همکاران من تا ۲۰ اسفند در جاده‌ها حضور دارند.

وی افزود: همکاران من در پلیس راهور و در هواناجا در آماده‌باش کامل هستند و با تجهیزات خوبی که در اختیار دارند امیدواریم امسال کاهش تلفات جاده‌ای را شاهد باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: با حرکت به سمت هوشمندسازی پلیس توانسته‌ایم خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم و امیدواریم نخبگان علمی ما را برای کنترل ترافیک کمک کنند.

به گفته سردار اشتری، شهرداری تهران وظیفه سنگینی در کاهش ترافیک پایتخت دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه در دیدار با آقای قالیباف چه مباحثی مطرح شد، گفت: در خصوص قوانینی که در حوزه ناجا نیاز به بازنگری دارد، بحث و گفت و گو شد.

فرمانده ناجا گفت: همچنین برای تدوین برنامه هفتم و بودجه سال آتی نیز صحبت‌هایی کردیم که امیدواریم شاهد تغییر چشمگیری در زمینه افزایش بودجه ناجا باشیم.

اشتری در پایان گفت: فعلاً تصمیمی برای افزایش رقم جریمه‌ها گرفته نشده است.

اشتری درباره احتمال جریمه اشتباهی خودروها به دلیل منع تردد شبانه در یکی، دو شب اخیر گفت: منع تردد شبانه که از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد اجرا می‌شد با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا لغو شد. از این رو هیچ خودرویی از روز شنبه به این سو به دلیل عدم رعایت مصوبه منع تردد شبانه جریمه نخواهد شد و اگر جریمه شود اعلام کرده‌ایم که حتماً باید این جریمه حذف شود.

فرمانده ناجا درباره تأمین تجهیزات و لباس مأموران پلیس برای طرح زمستانه نیز گفت: در رابطه با این موضوع پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا