انتظامی

استفاده از دست افزارهای الکترونیکی در ماموریت‌ کلانتری‌ها



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی، با اشاره به استفاده از دست افزارهای الکترونیکی در مأموریت‌های ۱۱۰ کلانتری‌ها، بر لزوم بهره گیری از نگهبان محله در راستای پیشگیری از جرم تاکید کرد.

وی در کمیسیون تحول کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با تاکید بر اینکه همه ظرفیت کلانتری باید صرف ارتقا امنیت و احساس امنیت جامعه شود، بیان داشت: اصلی ترین فلسفه وجودی کلانتری‌ها کشف جرم و دستگیری مجرم است از این‌رو باید تلاش شود که همه ظرفیت و توان کلانتری‌ها کشف محور و گشت محور باشد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه کلانتری‌ها می‌بایست یگانی هایی ضربتی باشند و در لحظه پرونده‌های سرقت را در دستورکار خود قرار دهند، افزود: همه تجهیزات خودرویی و موتوری کلانتری‌ها در سازماندهی جدید موظف به گشت زنی هدفمند و اجرای مأموریت‌های ۱۱۰ می‌باشند.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه از همه تمهیدات لازم در خصوص پیشگیری از جرم با بهره گیری از ظرفیت و قابلیت‌های موجود سایر سازمان‌ها باید استفاده شود، عنوان داشت: لازم است که از ظرفیت نگهبان محله در راستای افزایش امنیت مجتمع تجاری و مسکونی استفاده شود.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۱۹۸ شرکت انتظام در پایتخت داریم که می‌بایست از این ظرفیت بزرگ برای ارتقا سطح امنیت و مقابله با نا امنی و پیشگیری از وقوع جرم استفاده کنیم.

سردار رحیمی با اشاره به بهره‌گیری کلانتری‌ها از تجهیزات آی تی، بیان داشت: به منظور تسریع در مأموریت‌های ۱۱۰ و کاهش ضریب اشتباه از دستاورد از دست افزارهای الکترونیکی در کلانتری‌ها استفاده می‌شود.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا