امنیت پایداری در مرزهای کشور فراهم است



به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد علی گودرزی امروز چهارشنبه در یادواره ۵۰۰ شهید نیروی انتظامی در سخنانی با اشاره به نقش آفرینی رزمندگان لرستان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اظهار داشت: رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، با مستکبران و زورگویان عالم که تلاش می‌کنند سرمایه‌های مسلمانان را به غارت ببرند، جنگیدند.

وی با بیان اینکه شهید «نورخدا موسوی» افتخار استان لرستان و کشور شد گفت: در مرزهای سرزمینی مان اعلام می‌کنیم که در صورتی که اسرائیل جنایت کار بخواهد دست از پا خطا کند، اگر ارتش تروریستی آمریکا بخواهد دست از پا خطا کند، در اولین روز از نبرد همه سربازان متجاوز را به خاک مذلت خواهیم کشاند.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ما از پس مرزهای کشور بر می آییم، اعتقاد قلبی ما هست، در کشوری که آزادی خواهی و آزادی طلبی و برگشت به دین، حجاب و آرمان گرایی در متن زندگی خود قرار دارد، شهادت نصیب می‌شود، باب شهادت باز است و این امر جز شعارهای لاینفک انقلاب اسلامی است.

سردار گودرزی با تاکید بر اینکه دشمنان قصد دارند سیستم اقتصادی کشور را به نابودی بکشانند گفت: باب شهادت در نیروی انتظامی باز است، امروز ۶۵ شهید گلگون کفن نیروی انتظامی هنوز از منطقه «زبیدات» برنگشته اند.

وی با بیان اینکه در جامعه نسبت به شهدا معرفت وجود دارد گفت: انقلاب اسلامی رشد و نمو داشته و همواره در دفاع از ارزش‌ها مردم، همسران شهدا، دختران شهدا، پسران شهدا و… با صلابت مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه شهدا راسخ القول و راسخ العمل هستند و وفای به عهد دارند گفت: خداوند در تورات، انجیل و قرآن وعده داده که جای شهدا در بهشت است و به دلیل اینکه با صلابت، راسخ و قدرتمند بودند، پشت دشمن از آنها لرزید.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح پرتوان و نیروی انتظامی که امروز ضامن امنیت بوده و یکی از استوانه‌های محکم امنیت کشور هستند، می‌درخشند و خوشبختانه امنیت پایداری در کشور فراهم است افزود: شهدا و خانواده‌های شهدا قدر و سهم بیشتری در امنیت پایدار کشور دارند.



منبع:مهر