انتظامی

دوازدهم فروردین روز به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در یادداشتی نوشت: دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران است روزی که ملت ما با رأی قاطع خود به جمهوریت و اسلامیت انقلاب خود رسمیت بخشیدند و به همه جهانیان و دوستان و دشمنان خود نشان دادند که با بینش و آگاهی کامل انقلاب کردند و در مقابل طاغوت و طاغوتیان قیام کردند و طومار ننگین آنان را در هم پیچیدند و در دوازدهم فروردین ماه در پای صندوق‌های رأی و در همه پرسی انجام شده با رأی آری مهر تأییدی بر این مساله زدند.

دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی است طلیعه پر فروغ و خجسته و به ثمر رسیدن و رسمیت پیدا کردن انقلاب اسلامی است.

در دوازدهم فروردین ماه هر رأی آری شکوفه‌ای بود که در بوستان انقلاب شکوفا شد.

انقلاب اسلامی تحولی بزرگ و بنیادین در نظام سیاسی و اجتماعی کشورمان بود و مردم ما پس از سال‌ها تحمل حکومت جائران و ظالمان و مستکبران و زورگویان به حکومتی که بر پایه جمهوریت و اسلامیت بنا شده است رأی دادند و حکومتی را تشکیل دادند که سرنوشت و فرجام خود را تعیین نمایند.

امروز انقلاب اسلامی الگو و نمونه همه آزادی خواهان جهان است بگونه ای که در جای جای جهان با تاسی از انقلاب و امام راحل عظیم الشان علم مبارزه با ظالمان را برافراشته اند.

انقلاب اسلامی ما نقطه عطفی در تاریخ محسوب می‌شود؛ آتش فشانی عظیم که پس لرزه‌های آن همچنان جهان کافران را به لرزه می‌اندازد.امروز انقلاب اسلامی ما با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری پر صلابت قله‌های پیشرفت و تعالی و ترقی را یکی پس از دیگری می‌پیماید و سرسلسله جنبان مبارزه علیه ظالمان و مستکبران است.

دوازدهم فروردین ماه روز عید انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم و همواره قدر دان و شاکر خداوند متعال هستیم که در عصری زندگی کردیم که پس از قرن‌ها سکوت و رخوت مردی از تبار آل الله به پا خاست و طومار ظالمان را در هم پیچید. ان شاالله که انقلاب ما زمینه ساز انقلاب جهانی موعود خواهد بود و پرچم انقلاب به رهبری رهبر عزیزمان به صاحب اصلی آن سپرده خواهد شد.

دوازدهم فروردین روز تثبیت و تائید جمهوری اسلامی ایران را گرامی می‌داریم.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا