مهارت آموری

گام محکم برای توسعه دیپلماسی مهارت



به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه «دوره آموزشی بین‌المللی تعمیر و نگهداری خودرو ویژه مربیان ۷ کشور آفریقایی» در تهران برگزار شد و مربیان آفریقایی، گواهینامه پایان دوره تعمیر و نگهداری خودرو دریافت کردند. این مربیان که از کشورهای سنگال، موریتانی، مالی، ساحل عاج، بورکینافاسو، کامرون و گینه، میهمان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بودند، در طول مدت دو هفته دوره‌های مختلف آموزشی تعمیر و نگهداری خودرو فرا گرفتند.

مراسم اختتامیه با حضور مسئولان ارشد وزارت امور خارجه، سفیر بورکینافاسو در تهران، محمدخانی معاون امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران و کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

مهرداد عظیمی، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در این مراسم، با تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی سازمان گفت: امروز و در راستای توسعه دیپلماسی مهارت، شاهد اتفاقات بزرگی هستیم؛ حضور مربیان ۷ کشور آفریقایی نتیجه تعامل سازنده وزارت امور خارجه و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توسعه و گسترش دیپلماسی مهارت است.

وی افزود: ما امروز به جای یک کشور وابسته، به مرحله‌ای رسیدیم که می‌توانیم آموزش‌های مهارتی را به اقصی نقاط دنیا ارائه دهیم.



منبع خبرگزاری مهر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا