آخرین اخبارشهادت و ایثار

اولین یادواره شهدای سرباز اراک برگزار شد

به گزارش سایت نظام وظیفه، محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در اولین یادواره شهدای سرباز شهر اراک گفت: نقش سربازان در طول انقلاب اسلامی و خصوصاً پیروزی‌های دفاع مقدس نقشی با اهمیتی است و سربازان در انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه در دفاع از کشور نقش مهمی ایفا کرده‌اند در پیشرفت‌های کشور نیز نقش چشمگیری داشته‌اند.

وی ادامه داد: سربازان اسلام زینت کشور هستند و جوانان با نقش آفرینی در دوره مقدس سربازی در ایجاد امنیت پایدار و دفاع از عزت و استقلال کشور نقش آفرینی می‌کنند. سربازان در انقلاب اسلامی پشتوانه‌ای قوی برای نیروهای مسلح کشور در پیشبرد اهداف و موفقیت در مأموریت‌ها بوده‌اند و تاریخ انقلاب همواره شاهد مجاهدت‌ها و فداکاری‌های سربازان بوده است.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی که محوریت آن جوانان است سرباز نمونه سربازی است که در خلال دوران مقدس سربازی به خودسازی و پیشرفت معنوی و درونی خود نیز اقدام کند و این دقیقاً همان اتفاقی است که در دوران هشت ساله دفاع مقدس نیز رقم خورد و بهترین الگوی سربازان امروز شهدای سرباز هستند که می‌توانند با تکیه بر سیره و رفتار آنها خوش بدرخشند.

گفتنی است در این مراسم از سربازان نمونه یگان‌های مختلف سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، با حضور فرماندهان و مسئولین ارشد نظامی استان، با اهدا لوح و هدیه نقدی تجلیل به عمل آمد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا