انتظامی

۴ نفر در طرح ارتقا امنیت اجتماعی شاهرود دستگیر شدند



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کریمی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه طرح ارتقا امنیت اجتماعی به منظور برقراری آسایش شهروندان در این شهرستان اجرا شد، ابراز داشت: این طرح در پارک‌ها و محدوده آبشار شاهرود و مکان‌های پر جمعیت شهر به مرحله اجرا درآمده است.

وی بابیان اینکه برای این طرح ۱۰ اکیپ محسوس و غیر محسوس در مکان‌های شلوغ و پر تردد شهر مستقر شدند، افزود: در این راستا چهار اراذل‌واوباش دستگیر شدند تا امنیت در سطح شهرستان با کوچک‌ترین خدشه‌ای مواجه نباشد.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه این افراد حالت طبیعی نداشته و اقدام به تخریب شیشه خودرو و ضرب و شتم یک زن و شوهر کرده بودند، ابراز داشت: بلافاصله با حضور نیروی انتظامی عاملان این اتفاق و دو فرد دیگر که با مأموران درگیر شده بودند دستگیر شدند.

کریمی با بیان اینکه این درگیری موجب ایجاد جراحت به یکی از کارکنان و خسارت به خودرو پلیس شده بود، تصریح کرد: دو دستگاه خودرو در محدوده آبشار نیز در این راستا توقیف شد که باید گفت به هر فردی که امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازد برخورد می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی اعزام شدند، افزود: در این طرح ۱۷ دستگاه موتورسوار مزاحم نیز توقیف شد تا شاهد تکرار این گونه جرایم نباشیم.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا