انتظامی

ورود سامانه جدید بارشی از شمال غرب کشور/هشدار نارنجی برای ۷ استان



سرهنگ شیرانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی وضعیت ناپایدار جوی شامل بارش برف و کولاک، باران و مه شدید، وزش شدید باد در ۲۸ استان کشور و جاده‌های آن پیش بینی شده است و برای استان‌های همدان، ارتفاعات گیلان، مازندران، تهران، البرز، لرستان و غرب اصفهان هشدار نارنجی صادر شده است.

به گفته وی شاهد ورود سامانه جدید بارشی از شمال غرب کشور هستیم که با ورود این سامانه از امروز بارش باران، برف و کولاک در بیشتر مناطق کشور آغاز می‌شود.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، وضعیت متفاوت و خاصی برای سفرهای بین شهری در این بازه زمانی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: هموطنانی که نیاز به سفر ضروری دارند برای تردد به این استان‌ها باید آمادگی لازم برای رانندگی در شرایط بارندگی را داشته باشند.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اطمینان از آماده به کار بودن خودرو در این شرایط، سالم بودن برف پاک کن خودرو، داشتن زنجیر چرخ و سالم بودن سیستم گرمایش خودرو قبل از سفر در این شرایط بسیار ضروری است.

همچنین وی از هموطنان خواست از توقف و تردد در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا