آخرین اخباراستان ها > خوزستان

ایران اسلامی هر تهدیدی را کوبنده و قاطع پاسخ خواهد داد



سرتیپ حمزه بیدادی امروز (۲۹ فروردین) در رژه روز ارتش که در پادگان ۲۹ زرهی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در پیام تاریخی که امام (ره) صادر کردند ایشان تاکید زیادی داشتند که ارتش باید پشتوانه مردمی داشته باشد. اگر هر ارتش یا هر سرباز پشتوانه مردمی داشته باشد می‌تواند کارایی ده و بلکه صد سرباز را داشته باشد؛ این موضوع را در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن به وضوح دیدیم.  

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: پیوند ناگسستنی که امروز بین نیروهای مسلح و دولتمردان و ملت شریف ایران به رهبری فرمانده معظم کل قوا، ایجاد شده است، قدرت بازدارندگی بی‌بدیلی را امروز برای کشور ایجاد کرده است و امروز در جمهوری اسلامی ایران، امنیت پایدار، با ثبات و مثال زدنی در سطح منطقه و جهان داریم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، حقانیت و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در میدان آتش و خون به اثبات رساند. از روزهای آغازین انقلاب اسلامی در قائله شهرها و استان‌ها، قائله کردستان و در طول دفاع مقدس و پس از آن، همچنین بازسازی جانانه‌ای که نیروهای مسلح داشتند، برگرفته از فرهنگ ایثار و شجاعت دوران دفاع مقدس است که در پیش گرفتند.

وی عنوان کرد: امروز ما به کشور و قدرتی تبدیل شده‌ایم که ابرقدرت‌های سابق اذعان می‌کنند که اگر دست ما در دست ایران باشد، پیروز خواهیم شد.

‌ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب نزاجا یادآور شد: امروز را به همرزمان و ملت شریف ایران، تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم این اقتدار و افتخار، تداوم داشته باشد و شاهد این باشیم که قدم‌های آخر را محکم برداریم و هرچه زودتر به قله اقتدار و افتخار برسیم و جایگاه واقعی خود را در دنیای امروز ترسیم کنیم.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا