انتظامی

مرزهای کشور به رغم شیطنت دشمنان در امنیت کامل است



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی عصر دوشنبه در بازدید از مناطق مرزی نمین اظهار کرد: مرزداران غیور با حمایت و پشتیبانی از نیروهای مرزبانی سعی می‌کنند تا حریم جمهوری اسلامی ایران را به شایستگی مورد صیانت قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در تمام مناطق مرزی نیروهای پرتلاش و خستگی ناپذیر مرزبانی در آمادگی کامل به سر می‌برند تا در ایام تعطیلات نوروزی آرامش و آسایش را به مردم هدیه کنند.

رئیس عقیدتی – سیاسی نیروی انتظامی شرایط مرزی استان اردبیل را شرایط مطلوب همراه با حفظ آرامش و اطمینان کامل توصیف کرد و گفت: استان اردبیل در تراز ملی جزو استان‌های امن و کم حاشیه کشور است و مرزهای آن نیز از آرامش و امنیت کامل برخوردار هستند.

ادیانی صلابت نیروهای مسلح را با تکیه بر دو عنصر ولایت پذیری و مردم داری یادآور شد و بیان کرد: نیروی انتظامی تلاش می‌کند تا در کنار مردم تعطیلات نوروزی همراه با آرامش و پرنشاطی را برای مردم به ارمغان آورد.

وی همچنین در بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: پلیس با تمام نیروهای خدوم خود در تعطیلات نوروزی در آماده باش کامل است تا زمینه انجام سفرهای ایمن و در عین حال امنیت و آرامش مردم را در مناطق شهری و روستایی برقرار کند.

رئیس عقیدتی – سیاسی نیروی انتظامی ادامه داد: عزم و همت نیروی انتظامی بر این است تا با تولید و تأمین امنیت رضایتمندی مردم را جلب کند که با استقرار یگان‌های مختلف در مناطق شهری و مرزی تلاش بر همراهی بیشتر با مردم در برقراری نظم و انضباط در همه حوزه هاست.

ادیانی تصریح کرد: قرارگاه نوروزی پلیس همچون سایر استان‌ها در استان اردبیل نیز با محوریت تأمین امنیت و انضباط اجتماعی راه اندازی شده و سعی بر این است تا در بخش‌های پلیس راه، پلیس امنیت، معاونت پیشگیری و اجتماعی و سایر حوزه‌ها نوروز همراه با نشاط و سرزندگی را برای هموطنان به ارمغان آورد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا