انتظامی

لزوم نظارت الکترونیکی و اپتیکی بر مرزها



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار احمدعلی گودرزی، در جلسه تکریم و معارفه معاون فاوا فرماندهی مرزبانی انتظامی که با حضور سردار احمد دولتخواه معاون فاوا فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار شد، گفت: ارتقا درجه سرتیپی به دستان مبارک فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی عزیز و کسب رتبه در ستاد کل نیروهای مسلح توفیقی عظیم و گرانبها است.

وی با اشاره به تلاش‌های و موفقیت‌های چندین ساله سرهنگ محمدرضا محمدی در سمت معاون فاوا فرماندهی مرزبانی در پیشبرد اهداف سازمانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بازنشستگی وی، افزود: امیدواریم این برادر مجاهد همچون گذشته با وجود بازنشسته شدن نیز در کنار ما بمانند و از تجربیات خود مرزبانان را بهره مند کنند.

سردار گودرزی با اشاره به مسیر پیشرفت مرزبانی در هوشمندسازی مرزها، اظهار کرد: هوشمندسازی مرزها از اولویت‌های فرمانده کل انتظامی کشور بوده به طوری که یک سند تحولی برای هوشمندسازی مرزی تدوین کرده ایم و در یک برنامه مدون سه ساله این فرآیند را محقق می‌کنیم.

فرمانده مرزبانی ادامه داد: یکپارچه سازی مرزها با بهره گیری از فناوری‌های نوین، نظارت الکترونیکی و اپتیکی در راستای افزایش کنترل‌های مرزی به جد دنبال می‌شود و این روند تا حصول نتیجه ادامه خواهد داشت.

پیشرفت در موضوع هوشمندسازی

سردار احمد دولتخواه معاون فاوا فرماندهی انتظامی کل کشور نیز در این جلسه با تشریح مأموریت‌های حوزه فاوا در فرماندهی مرزبانی انتظامی، گفت: توجه به سوی مرزبانی، توجه ویژه ای بوده و بعضی از امور مرتبط به فاوا به عهده خود مرزبانی واگذار شده است.

وی با تأکید بر لزوم استفاده مدیران از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی در حوزه فاوا، اظهار کرد: مرزبانی در موضوع ارتباط بی سیمی، سامانه‌ها و هوشمندسازی پیشرفت داشته و امیدواریم به اهداف سازمانی در این زمینه نزدیکتر شویم.

در خاتمه این جلسه از زحمات سرهنگ محمدرضا محمدی، تقدیر و به پیشنهاد سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی و با حکم سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور، سرهنگ علی اصغر شهریاری به عنوان معاون فاوا فرماندهی مرزبانی انتظامی کشور منصوب و معرفی شد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا