انتظامی

کشف بیش از ۴ هزار سلاح غیرمجاز و ۱۰ تن مواد مخدر در خوزستان



به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید محمد صالحی ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه طرح ارتقای امنیت عمومی (بازدید مسئولان قضائی و امنیتی از کشفیات اسلحه، مواد مخدر و همچنین رژه خودرویی و موتوری فرماندهی انتظامی خوزستان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا به دستور فرمانده انتظامی کل کشور و به منظور ارتقای امنیت اجتماعی تعداد ۹۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به فرمانده انتظامی خوزستان اختصاص داده شد.

وی افزود: امیدوار هستیم که با تجهیز و تقویت ناوگان خودرویی فرمانده انتظامی خوزستان، این ناوگان بیش از پیش تقویت و در راستای ارتقای تحرک و توان عملیاتی واحدهای اجرایی مفید و مؤثر باشد تا بتوانیم امنیت خوب و پایداری را در سطح استان ایجاد کنیم.

فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد: در زمینه کشفیات سلاح و مهمات در بخش سلاح جنگی ۶۶ درصد افزایش کشفیات داشتیم و از ابتدای سال تاکنون بالغ بر چهار هزار انواع سلاح جنگی و شکاری کشف و ضبط شده است.

سردار صالحی ادامه داد: همچنین ۱۰ تُن انواع مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان کشف و ضبط و در کارنامه عملیاتی این پلیس ثبت شده است.

وی تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی محسوب می‌شوند و در همین راستا با مخلان نظم و امنیت و یا افرادی که بخواهند به نوعی امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند، قاطعانه برخورد می‌شود.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا