انتظامی

عامل ناامنی مسیرهای جنوبی سیستان و بلوچستان به هلاکت رسید



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره راه‌بندی و سرقت مسلحانه اموال رانندگان خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های ایرانشهر، دلگان و بمپور، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار پلیس شهرستان‌های مذکور قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان بمپور با اشراف اطلاعاتی خود مخفیگاه یکی از عاملان اصلی این شرارت‌ها را در یکی از محلات آن شهرستان شناسایی و صبح امروز در قالب چند تیم عملیاتی برای دستگیری او وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شرور مسلح که خود را در محاصره مأموران انتظامی دید، بدون توجه به اخطارهای پلیس، برای فرار از محل اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرد و درگیری مسلحانه آغاز شد.

وی ادامه داد: در نهایت پس از نیم ساعت درگیری و تبادل آتش، این شرور ۲۵ ساله با شلیک تکاوران پلیس به هلاکت رسید.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: در پاکسازی مخفیگاه شرور به هلاکت رسیده، علاوه‌بر کشف ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه و ۵۱ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی، چندین قبضه سلاح و مهمات جنگی نیز کشف شد.

وی امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و بر عزم جدی تکاوران جان برکف انتظامی در برخورد قاطع با اشرار مسلح و سارقانی که قصد دست درازی به اموال مردم در محورهای مواصلاتی استان را دارند تأکید کرد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا