مهارت آموری

دفاع مقدس پاسداشت ارزشهای دینی بود


به گزارش ایرنا،  روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) روز جمعه به نقل از حجت الاسلام حسین دشتی در همایش روز سرباز اعلام کرد: ملت ایران در پشت دفاع از خاک وطن و مرزهای جغرافیایی ولایت را می‌دیدند و خود را فدایی ولایت و رهبری می‌دانستند.

وی در خصوص گرامی‌داشت روز سرباز اظهارداشت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی “لازم است تکریم سربازان سرلوحه کار نیروهای مسلح قرار بگیرد” تا سربازان ما طوری تربیت و رشد پیدا کنند که خود را خادم نظام اسلامی بدانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان بوشهر خطاب به سربازان گفت: فطرت‌های پاک و توانمندی‌های شما نشان دهنده روحیه و نشاط جوانی‌ است که در درون شما وجود دارد که این موضوعی بسیار مهم و اساسی است اما هجمه‌هایی که امروز به قلب جوانان ما وجود دارد نیز بسیار زیاد است.

دشتی تاکید کرد: امروز هجمه به دل‌های جوانان بزرگترین نگرانی به شمار می‌رود و در این شرایط باید سربازان و جوانان با آگاهی توطئه‌های دشمنان را بشناسند تا در دام آنها گرفتار نشوند.

وی اضافه کرد: محیط سربازی فرصتی است که خودتان را بسازید و بیش از گذشته تقویت کنید تا بتوانید در آینده در اجتماع، نقش آفرین باشید.

مسئول معاونت منابع انسانی سپاه امام صادق (ع)  استان بوشهر نیز هدف از برگزاری این همایش را تبیین نقش سرباز و جوانان در امور دفاعی کشور عنوان کرد.

سرهنگ یاسین اکبا اظهار کرد: امروز بخش بزرگی از کارکنان نیروهای مسلح را سربازان تشکیل می‌دهند که توجه به عزت و کرامت این افراد به صورت جدی در دستور کار سپاه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه توجه به مهارت آموزی سربازان به طور جدی از سوی مدیریت منابع سرباز سپاه امام صادق (ع) پیگیری و اجرا می‌شود گفت: در سال گذشته، یک هزار و ۳۳۹ نفر از سربازان در دوره‌های مهارت آموزی شرکت کردند که از این تعداد، ۹۹۴ نفر موفق به دریافت گواهی پایانی در ۲۵ رشته شدند.

در این همایش از خانواده شهید سرباز حمید رضا سیف زاده و سربازان نمونه سپاه امام صادق علیه السلام تجلیل شد. 
 

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا