انتظامی

سهم ۵۰ درصدی پلیس پیشگیری در کشف سرقت/ رشد ۵ درصدی کشف قاچاق سوخت



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار مهدی معصوم بیگی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مؤمنان در ماه رمضان، با بیان اینکه پلیس پیشگیری انتظامی کشور مردمی‌ترین پلیس در نظام جمهوری اسلامی ایران و گسترده‌ترین پلیس در ارائه خدمات انتظامی اجتماعی به شهروندان است، اظهار داشت: جایگاه ارزشمند پلیس پیشگیری در خدمت رسانی به آحاد مردم به اندازه‌ای است که با اطمینان خاطر می‌توان گفت یکی از تأثیرگذارترین در حفظ پایه‌های امنیت ملی و داخلی محسوب می‌شود و این افتخار بزرگی است برای تمامی همکاران پرتلاشم در سراسر کشور که با ایثار و مجاهدت امنیت، آرامش و آسایش را به همگان هدیه می‌دهند.

معصوم بیگی با اشاره به عملکرد موفق پلیس پیشگیری در اجرای اقدامات پیشگیرانه، مقابله و کشف انواع جرایم در سال ۱۴۰۰ افزود: بحمدالله به یاری خداوند متعال، همراهی مردم و تلاش شبانه روزی کارکنان شاهد افزایش قدرت و توانمندی پلیس پیشگیری در مدیریت انتظامی وقایع و حوادث، مهار و کشف جرایم هستیم.

وی به سهم بیش از ۵۰ درصدی پلیس پیشگیری از سرقت‌های کشف شده در مجموعه انتظامی کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس آمارهای ثبت شده در سامانه مربوطه، قدرت کشف سرقت توسط رده‌های پلیس پیشگیری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، افزایش داشته است.

سردار معصوم بیگی افزایش ۶ درصدی کشفیات مواد مخدر را از دیگر توفیقات یگان‌های تابعه پلیس پیشگیری در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد و ادامه داد: همچنین در سال ۱۴۰۰ سهم پلیس پیشگیری از کل کشفیات مواد مخدر در مجموعه انتظامی کشور ۲۷ درصد است.

وی یادآوری کرد: در خیلی از مواقع، این مواد افیونی به صورت گِرم به گِرم جمع‌آوری و کشف می‌شود این امر هر چند بر سختی کار در این حوزه افزوده است اما افزایش رضایت‌مندی مردم را به دنبال دارد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور به سهم ۴۴ درصدی پلیس پیشگیری در کشف سوخت قاچاق اشاره کرد و گفت: کشفیات انواع سوخت در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ قابل توجه است که با مقایسه کشفیات در مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۶ درصدی در این حوزه هستیم.

سردار معصوم بیگی اجرای مأموریت‌های فوریتی پلیسی ۱۱۰ توسط رده‌های پلیس پیشگیری را گام بزرگی در خدمات رسانی به امداد جویان و اقدامات بازدارنده عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌های این پلیس اهتمام به خدمت رسانی به امداد خواهان است که بحمدالله موفقیت‌های خوبی در این زمینه به دست آمده است.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا