بسترهای وزارت کشور برای اجرای طرح جامع ناجا آماده است



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، وزیر کشور در پیامی تصویب طرح جامع ساختار و سازمان جدید فرماندهی کل انتظامی کشور را به سردار اشتری تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس؛ متن پیام به این شرح است:

«سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده محترم انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

تصویب سند ارزشمند طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی حضرت امام خامنه‌ای فرماندهی معظم کل قوا مدظله‌العالی را به آن فرماندهی محترم و آحاد کارکنان خدوم و مدیران و فرماندهان انتظامی سراسر کشور تبریک عرض می‌نمایم.

امید است با استعانت از درگاه حضرت حق و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و بهره‌مندی از رهنمودهای داهیانه امام خامنه‌ای عزیز مدظله‌العالی بتوانیم در راستای تحقق انتظارات معظم‌له و برقراری نظم و امنیت پایدار اطمینان بخش و مردم پایه در اقصی نقاط کشور ایفای نقش نموده و توأمان گام‌های مؤثری را در پاسداری از دستاوردهای گران قدر انقلاب اسلامی پردازیم.

همچنین بستر بهره‌مندی از ظرفیت‌های وزارت کشور و حوزه جانشینی فرماندهی کل نیروهای مسلح در ناجا در لبیک به فرامین فرماندهی معظم کل قوا مدظله‌العالی و اجرای بهینه این تحول ساختاری مهیا است.

در خاتمه توفیقات روزافزون جناب عالی و کلیه کارکنان جان بر کف انتظامی کشور را تحت عنایات حضرت بقیةالاعظم (عج) و رهبری‌های داهیانه امام خامنه‌ای عزیز از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

احمد وحیدی

وزیر کشور»



منبع:مهر