بیرون کشیدن ۸ کیلو تریاک از کف اتاق خواب سوداگر مرگ



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح جزئیات این خبر اعلام کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مأموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد یکی از سوداگران حرفه‌ای مواد مخدر در منطقه کیانشهر به توزیع و خرده فروشی مواد مخدر می‌پردازد.

وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع مأموران با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم، مخفیگاه و محل فعالیت وی را در یک خانه مسکونی در یکی از محلات کیانشهر شناسایی و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری این قاچاقچی سابقه دار آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر شد و در ادامه مأموران پس از چندین شبانه روز تعقیب و مراقبت در نهایت روز گذشته موفق شدند وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۸ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که در داخل یکی از اتاق‌های خواب حفر کرده بود، کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.



منبع:مهر