انتظامی

بیش از ۶۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان کشف شد



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سرهنگ اکبر راشدنیا در این باره اظهار کرد: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، مأموران پایگاه دریابانی ماهشهر در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی موفق به شناسایی ۴ فروند شناور صیادی و تجاری حامل سوخت قاچاق در سواحل شمالی خلیج‌فارس شدند.

وی افزود: مأموران با اعزام به موقع و پایش دقیق و گشت زنی هدفمند محل در منطقه، ۴ فروند شناور حاوی ۶۶ هزار و ۲۵۸ لیتر سوخت را که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج‌فارس در مخازن مخفی جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر با بیان اینکه ۱۵ نفر متهم در این عملیات‌ها دستگیر شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

سرهنگ راشدنیا گفت: اعمال سودجویانه قاچاقچیان علاوه بر ضربه به اشتغال و تولید داخلی باعث خروج سرمایه‌های ملی می‌شود که تبعات جبران‌ناپذیر اجتماعی را به همراه دارد؛ لذا مرزبانان خوزستان با عزم جدی با این پدیده برخورد خواهند کرد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا