انتظامی

آماده باش صد در صدی یگان‌های انتظامی و امنیتی پایتخت در شبهای قدر



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه پلیس پایتخت در شب‌های قدر در آماده‌باش ۱۰۰ درصدی خواهد بود، بیان داشت: در شب‌های قدر تا پایان مراسم احیا، یگان‌های انتظامی، ترافیکی، امنیتی و اطلاعاتی پلیس پایتخت در آماده باش ۱۰۰ درصدی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص امکان حضور شهروندان در مراسم لیالی قدر و راهپیمایی روز جهانی قدس با رعایت ملاحظات بهداشتی بطور حتم در لیالی قدر امسال شاهد حضور گسترده شهروندان در این مراسم خواهیم بود، عنوان داشت: در شب‌های قدر گشت‌های انتظامی و ترافیکی در محل‌های تعیین‌شده مستقر و در سطح شهر گشت زنی هدفمندی خواهند داشت.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه با اقتدار امنیت و آرامش شهروندان را تأمین خواهیم کرد، گفت: در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری مراسم مناجات خوانی تا سحرگاهان در نقاط مختلف شهر تهران هستیم.

وی افزود: در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مراسم مناجات خوانی از ابتدای ماه رمضان با همکاری پلیس پایتخت و مکتب الزهرا با مداحی حاج محمد رضا و کربلایی حسین طاهری برگزار می‌شود که این مراسم به صورت مستقیم از شبکه دو سیما پخش می‌شود که در این مراسم شاهد حضور پرشور شهروندان هستیم.

رئیس پلیس پایتخت در پایان با محکوم کردن هتاکی صورت گرفته به مقدسات مسلمانان در کشور سوئد، گفت: قرآن کریم، کتاب زندگی است که خداوند متعال برای سعادت و کرامت انسان‌ها نازل کرده است که این اقدام سخیف در بی حرمتی به قرآن کریم نشان دهنده جهل مدرن دشمنان اسلام است.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا