انتظامی

دستگیری ۷۵ تیرانداز غیرمجاز در خوزستان/ ۹۸ قبضه سلاح کشف شد



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار سیدمحمد صالحی با اشاره به مبارزه با دارندگان سلاح غیرمجاز، عاملان خرید و فروش سلاح و مهمات غیرمجاز و عاملان تیراندازی‌ها اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی خوزستان، اجرای بیست و هشتمین مرحله طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ابلاغ شد.

وی افزود: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌ها و پلیس‌های تخصصی و تلاش مستمر در سطح خوزستان در چهار روز گذشته با هماهنگی قضائی و در چندین عملیات پی در پی ۷۵ نفر از عاملان تیراندازی‌ها و دارندگان سلاح غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار صالحی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان، ۳۴ قبضه سلاح جنگی و ۶۴ قبضه سلاح شکاری و در مجموع ۹۸ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۷۷۸ عدد انواع فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی گفت: پلیس خوزستان مصمم است در مقابله با خرید و فروش سلاح، دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی داشته تا محیط را برای متخلفان ناامن کنند و این اقدامات برای آحاد مردم آرامش در پی داشته باشد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا