معافیت پزشکی

۴۰۰ نفر در طرح “سرباز ماهر” جهاد دانشگاهی استان قزوین شرکت می کنند



سمانه مولاوردیخانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری این طرح افزود: طرح سرباز ماهر با هدف دانش و مهارت افزاییسربازان و آمادگی آنان برای ورود به عرصه‌های مختلف راه‌اندازی شده و تمرکز این طرح بر کسب مهارت‌های فردی و شغلی است.
وی افزود: سربازان بعد از سپری کردن خدمت خود، فصل جدیدی از زندگی را آغاز خواهند کرد که عموماً با تشکیل خانواده و درآمدزایی جهت امرارمعاش همراه خواهد بود، دوره‌های مذکور در همین راستا و باهدف توانمندسازی سربازان تدبیر شده است.
معاون آموزش جهاد دانشگاهی قزوین با اشاره به اینکه در این طرح ۴۰۰ نفر از سربازان استان آموزش می‌بینند، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان قزوین تاکنون موفق به برگزاری دوره‌ی سرباز ماهر برای ۱۵۰ نفر از سربازان با همکاری نیروی انتظامی، لشگر ۱۶ زرهی و وزارت دفاع (صنایع شهید شفیع‌زاده) شده است.
مولاوردیخانی بیان کرد: البته این طرح در پیش از خدمت و این خدمت سربازان هم انجام می شود که دستگاه های دیگری هم در این زمینه فعالیت می کنند.
این مسئول افزود: امیدواریم با برگزاری چنین دوره هایی سربازان و جوانان استان قزوین بتوانند با یک روحیه و عمل کرد مناسب وارد فضای کار و جامعه شوند و بتوانند به عنوان یک شهروند پویا برای جامعه موفقیت آفرینی کنند.

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا