تحقیق و پژوهش راه حل مشکلات کنونی و آینده کشور است



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار احمدرضا رادان در جمع کارکنان مرکز مطالعات راهبردی انتظامی اظهار داشت: بدون تردید محققان و پژوهشگران نقش بی بدیلی در پیشرفت و توسعه کشور دارند که باید قدردان آنها بود.

وی با بیان اینکه هفته پژوهش روز تبیین ارزش و جایگاه خستگی ناپذیر تحقیق و پژوهش است، تصریح کرد: خوشبختانه انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی چند سال اخیر توفیقات قابل توجهی در امر پژوهش داشته و جزو سازمان های پیشرو در این مهم به شمار می رود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر نقش و تلاش بی بدیل محققان و پژوهشگران در راستای اعتلای علمی و فکری ایران اسلامی، افزود: تحقیق و پژوهش از ارکان اصلی تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی محسوب می شود.

وی با تأکید بر اینکه پژوهش به بشر این توانایی را می دهد که بهتر با دنیای پیرامون خود رابطه برقرار کند، افزود: تحقیق و پژوهش چراغ راه حل مسائل و مشکلات کنونی و آینده کشور است.

سردار رادان با اشاره به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر اینکه عنصر تحقیق و پژوهش در همه جا به صورت یک اصل در مجموعه کارها باید مورد توجه قرار گیرد گفت: پلیس به عنوان ستون اصلی امنیت کشور همواره باید تحقیق و پژوهش را سرلوحه تمامی فعالیت ها و طرح های عملیاتی خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای منطقه از امنیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: تمامی طرح هایی که پلیس در راستای امنیت پایدار در کشور اجرا می کند، قطعاً باید از پشتوانه علمی برخوردار باشد.

سردار رادان ضمن قدردانی از نخبگان و پژوهشگرانی که با مرکز راهبردی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همکاری فعال دارند، اظهار داشت: پلیس برای تحقق اهداف خود که همانا تحقق پلیس در تراز گام دوم انقلاب اسلامی و در شأن مردم می باشد همواره دست نیاز به سوی فرهیختگان و پژوهشگران متعهد دراز می‌کند.



منبع:مهر