آخرین اخبارجهان > غرب آسیا و آفریقا

اذعان ارتش اشغالگر به کشته شدن ۴ سرباز و زخمی شدن تعدادی دیگر در مرکز و جنوب غزه


به گزارش ایسنا، تحت بند «مجاز انتشار»، ارتش اشغالگر فاش کرد که گروهبان عیلی تسعیر (۲۰ ساله)، از تیپ کماندویی، در جریان نبردها در جنوب نوار غزه کشته شده است.

براساس گزارش المیادین، ارتش اشغالگر همچنین اسامی ۲ تن از کشته شدگان یگان «ایغوز» را که شنبه در جریان نبردهای نوار غزه به هلاکت رسیدند، اعلام کرد: ستوان عیدو باروخ و گروهبان ریف باروخ.

رسانه‌های عبری زبان نوشتند تعداد کشته‌های ارتش اشغالگر از آغاز تجاوزات صهیونیست‌ها در نوار غزه در هفت اکتبر ۲۰۲۳ به ۶۰۴ نفر رسیده است.

ارتش اشغالگر اعلام کرد: صبح شنبه در جریان نبرد در مرکز نوار غزه، ۲ سرباز از گردان ۴۶ لشکر ۴۰۱ به شدت مجروح شدند.

ارتش اشغالگر همچنین اعلام کرد که صبح شنبه بر اثر اشتعال گلوله‌ای داخل تانکشان در جنوب شهر غزه، چهار سرباز زخمی شدند.

این در حالی است که گردان‌های عزالدین القسام در عملیات‌های شنبه در خان یونس پنج تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داد.

القسام همچنین یک نفربر اسرائیلی را با راکت ضدزره تاندوم منهدم کرد. مجاهدان گردان‌های القسام نیروهای اشغالگر را در یک میدان مین گرفتار کردند که طی آن ۶ نفر کشته شدند.

اذعان ارتش اشغالگر به کشته شدن ۴ سرباز و زخمی شدن تعدادی دیگر در مرکز و جنوب غزه

القسام ادامه داد گروه دیگری از نظامیان صهیونیست را در داخل خانه‌ای در خان یونس با بمب ضدنفر هدف قرار داده که طی آن نیز سه نظامی کشته شدند.

شاخه نظامی حماس همچنین اعلام کرد در محله الأمل در شهر خان یونس پنج نظامی اسرائیلی را از فاصله صفر از پا درآورده است.

القسام نهایتا تاکید کرد تا اینجا ۱۴ نظامی صهیونیست در عملیات‌های شنبه به طور قطع کشته شدند و پنج تانک و یک نفربر هم منهدم شده است.

پیش از این رسانه‌های عبری زبان به آمار بالای کشته‌ها و زخمی‌ها در ارتش اشغالگر در نبردهایی که با مقاومت فلسطین در نوار غزه دارند، اشاره کرده بودند که به اندازه یک تیپ در ارتش است.

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی که خواستار پایان دادن به جنگ در شهر خان یونس شده‌اند، اشغالگران همچنان در نبردهای ضد مقاومت به‌ویژه در خان یونس، متحمل خسارات سنگینی می‌شوند، جایی که نبردها همچنان ادامه دارد و تیپ‌های اسرائیلی خسته هستند و هیچ پیشرفتی نمی‌کنند.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا