انتظامی

حماسه ۹ دی غیرسازماندهی شده بود/ نماز جماعت در عقیدتی اجباری نیست



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا ادیانی، صبح دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی این سازمان گفت: امام خمینی (ره) فرموده اند که انقلاب اسلامی محاسبات حسابگران غرب و شرق را غلط کرد، انقلاب اسلامی یک انقلاب تازه و بی سابقه بدون متکی به غرب و شرق بوده است.

وی افزود: دشمنان برای نابودی انقلاب تمامی حوادث را رقم زدند، از ترورهای خیابانی اول انقلاب تا جنگ ۸ ساله و عاشورای خیابانی و غیره. دشمن از اواخر جنگ تاکتیک خود را برای مقابله با ایران عوض کرد و رو به جنگ نرم آورد.

ادیانی بیان کرد: دشمنان با جنگ نرم به دنبال تهی کردن نظام اسلامی و بی ارزش کردن جمهوری اسلامی بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گفت: دشمن چشم امید به رحلت امام داشت اما با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به زمین خورد.

ادیانی اظهار کرد: در سال ۸۸ برای اولین بار در تبلیغات از رنگ استفاده شد یعنی همان انقلاب مخملی؛ معتقدم دشمن با تابلوی خودی به اسم یار امام و نخست وزیر انقلابی و ایجاد فضای فتنه آلود ایران به ویژه تهران را ملتهب کردند. در شرایطی که هنوز یک صندوق هم برای شمارش آرا باز نشده بود اعلام پیروزی کردند!

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور افزود: افرادی شمارش آرا را قبول نداشتند که قبلاً با همین سازگار شورای نگهبان و شمارش آرا ۸ سال رئیس جمهور شدند.

به گفته وی حماسه ۹ دی را هیچ نهادی سازماندهی نکرد و کاملاً مردمی بود و هیچ عکسی جز عکس مقام معظم رهبری دست کسی نبود و این یعنی پایبندی به عشق رهبر و ولایتمداری.

ادیانی بیان کرد: ملت همیشه به وظایف خود خوب عمل کرد و آنجایی که کم کاری دارد تقصیر مسئولین است که نتوانستند شایسته رفتار کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گفت: حاج قاسم سلیمانی رابطه نزدیکی با انتظامی کل کشور داشت. شهید سلیمانی یک اسطوره جهانی است؛ یاد او یاد رهبری بر دل‌ها و اخلاص و فداکاری و گذشتن از دنیا و عبور از خود است.

وی خاطرنشان کرد: انتظامی جمهوری اسلامی ایران هم وظیفه دارد امنیت شهروندان را تأمین کند و خدمتگذار مردم باشد؛ در طول این ایام (دهه سلیمانیه) انتظامی کل کشور برنامه‌های فرهنگی مختلفی دارد.

ادیانی بیان کرد: تمام مقرهای انتظامی جلسات نکوداشت شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: ما یک سازمان اداری نیستی و گزارش عملکرد معنایی ندارد، عقیدتی را باید دید و درک کرد.

ادیانی گفت: هیچ برنامه عقیدتی سیاسی اجباری نیست، به عنوان مثال اجباری بر نماز جماعت نیست و به دلیل شرکت نکردن یک نفر در نماز جماعت او را توبیخ نمی‌کنیم، چراکه اثربخشی مهم است نه اجبار.

وی بیان کرد: در سایت ارتباط مستقیم با من حدود ۲۲ هزار نامه ثبت شده و بدنه ناجا مشکلات خود را از این طریق به من ارسال می‌کنند. فقط خودم دسترسی به این سایت دارم و هر مورد را شخصاً پیگیری می‌کنم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور گفت: بیشترین مشکلات بچه‌های انتظامی کل کشور مشکلات معیشتی است. باید به سرعت مسکن سازمانی بسازیم در واقع باید برای ۷۵ درصد کارکنان مسکن سازمانی داشته باشیم که در خوشبینانه‌ترین حالت فقط برای ۷ درصد مسکن سازمانی داریم.

ادیانی تاکید کرد: سردار اشتری بنا دارد ۱۲۴ هزار مسکن سازمانی را تا ۵ سال آینده بسازد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا