آخرین اخبار

رقابت ۱۷۰۰ سرباز ماهر در سومین مرحله مسابقات مهارتی



به گزارش خبرگزاری مهر، سردار فرامرز معظمی گودرزی معاون آموزش قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در پنجمین کمیته فنی و آموزش مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه که صبح امروز ۲۸ آذر ماه برگزار شد اظهار کرد: اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در حال برگزاری است و با تلاش سازمان‌های نیروهای مسلح مراحل شهرستان و استان این دوره از مسابقات به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه در آستانه ورود به مرحله سازمانی مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه هستیم افزود: از هر رشته ۱ نفر به عنوان نفر برتر قرارگاه‌های استانی به مرحله سازمانی راه پیدا کرده که در مرحله سازمانی به رقابت خواهند پرداخت.

معاون آموزش قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: نزدیک به ۱ هزار و ۷۰۰ نفر به این مرحله از مسابقات اعزام خواهند شد و ما در چهارمین کمیته آموزش مسابقات بازده زمانی برگزاری مرحله سازمانی مسابقات را از ۸ تا ۱۵ دی ماه در نظر گرفتیم.

سردار گودرزی بیان کرد: این مسابقات از حساسیت ویژه ای برخوردار است و در دهه مبارک فجر مرحله کشوری این مسابقات برگزار خواهد شد.

وی افزود: قصد داریم بتوانیم این مسابقات را به بهترین نحو اجرا کنیم و سربازان توانمند شناسایی شوند؛ همچنین قصد داریم هدایت و حمایت افراد ماهر را به دنبال داشته باشیم.

معاون آموزش قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: افراد راه یافته به مرحله سازمانی، به یک اردوی ۳ روزه اعزام خواهند شد و بعد از پایان رسیدن مرحله سوم به سراغ مرحله کشوری (نهایی) خواهیم رفت.



منبع خبرگزاری مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا