انتظامی

جو آرام و ترافیک روان در جاده‌های کشور



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سرهنگ احمد شیران، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در تمامی جاده‌های کشور به شکل روان در حال انجام است.

وی افزود: البته برابر گزارش‌ها، ترافیک در دو محور آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا ساسانی و آزادراه تهران – کرج – قزوین محدوده‌های وردآورد و مهرویلا نیز روان اما پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره محورهای دارای انسداد نیز گفت: محورهای دهگلان – حسین آباد و ریگان – ایرانشهر دو محور مسدود شریانی هستند و محورهای گنجنامه – تویسرکان، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، پونل – خلخال، وازکبلده، هشتگرد – طالقان و لاسم – ارجمند نیز جزو دیگر محورهایی هستند که به دلیل انسداد فصلی تردد از آنها فعلاً انجام نمی‌شود.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهار کرد: گزارش‌ها حاکی از آن است که شرایط جوی در آسمان تمامی جاده‌های کشور آرام بوده و هیچ مداخله جوی در محورهای مواصلاتی گزارش نشده است.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی، قبل از شروع سفر با این شماره تماس بگیرند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا