آخرین اخبارانتظامیخبر ویژه

فرمانده نزاجا: سربازان ما در پادگان‌ها مشق ولایت مداری می‌بینند

امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در بازدید از تیپ ۳۲۱ شهید اشراف مرند اظهار کرد: سربازان، محافظان و آینده سازان کشور هستند و چنین نیروهایی برای فردای کشور مدیرانی موفق برای جامعه، پدرانی موفق برای فرزندان ایران و همسرانی موفق در چهارچوب خانواده خواهند بود.

وی گفت: پادگان‌ها مکانی برای تربیت سربازانی هستند که در تامین امنیت مردم این کشور در برابر متجاوزان داخلی و خارجی ایستاده اند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد نیروها و سربازان تیپ ۳۲۱ شهید اشراف مرند، ادامه داد: این نیروها با هوش و درایت خود در حال حاضر تامین کننده امنیت کشور هستند و ثابت کرده اند که همواره مطیع فرمان رهبر هستند و از جان شیرین خود نیز در برابر تجاوز دشمن می گذرند.

فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش جمهوی اسلامی ایران با حضور در مقرّ تیپ ۳۲۱ شهید اشراف مرند آمادگی نیروهای این تیپ را ارزیابی کرد.

افتتاح ۸۴ واحد مسکونی کارکنان ارتش در مرند

۸۴ واحد مسکونی تیپ ۳۲۱ شهید اشراف مرند با حضور فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز افتتاح شد.

امیرسرتیپ کیومرث حیدری در مراسم افتتاح این واحدهای مسکونی با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظلله العالی) در خصوص حفظ منزلت و حل مشکلات معیشتی کارکنان ارتش گفت: تاکنون پنج هزار واحد مسکونی به نیروهای نیروی زمینی ارتش تحویل داده شده است.

وی افزود: دستور مقام معظم رهبری برای حل مشکلات معیشتی کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دو محور ساخت خانه‌های مسکونی و ساخت منزل مسکونی در اولویت کاری این نهاد است.

فرمانده نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: در حال حاضر ۲۳ هزار خانه سازمانی در ۴۵ شهر و ۵۰ نقطه از کشور در حال احداث است و برای سال ۱۴۰۱ نیز ساخت منازل شخصی برای نیروهایی که دارای ۲۵ تا ۳۰ سال خدمت هستند پیش بینی شده است که مراحل ساخت آن‌ها از سال آینده شروع و تا سه سال آینده به این افراد تحویل داده خواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهور اسلامی ایران هم از آمادگی نیروهای ارتش در برابر هرگونه تهدید خارجی خبر داد.

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو گفت: صیانت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران یکی از مهمترین وظایف ارتش جمهوری اسلامی ایران است که تاکنون این امر با جان نثاری‌ فرزندان این کشور انجام شده است.

وی افزود: یکی از وظایف مهمی که مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) بر آن تاکید کرده اند، پرورش نیروهای متعهد، ولایت مدار و متخصص در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که مبتنی بر ارزش‌های دینی و اسلامی باشد که در این زمینه هم ارتش به خوبی این مهم را انجام داده است.

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا