انتظامی

درگیری ۸ شرور ۲ رهگذر را مجروح کرد/ دستگیری اشرار



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر اظهار کرد: با وقوع تیراندازی با سلاح ساچمه زنی در درگیری ۸ شرور و مجروح شدن ۲ شهروند رهگذر از ناحیه کمر موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری مهرآباد در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند درگیری به دلیل اختلاف بین ۲ گروه خلافکار می‌باشد و نفرات بعد از تیراندازی بلافاصله با دو خودروی پراید و پژو ۲۰۶ فاقد پلاک از محل متواری شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: بنا بر حساسیت موضوع مأموران کلانتری ۱۱۹ با رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات میدانی هویت این افراد را شناسایی کردند و این اطلاعات را در اختیار تمامی واحدهای گشت در تهران قرار دادند.

این مقام انتظامی گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان یکی متهم را در غرب تهران شناسایی و در یک عملیات بازداشت کردند که در هنگام دستگیری با استفاده از سلاح سرد به مأموران حمله ور شده که توسط مأموران مهار و دستگیر گردید و نفر دوم هم طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های فنی صراحتاً به جرم خود مبنی بر درگیری و تیراندازی اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان خاطرنشان کرد: پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا