انتظامی

خدمات ویژه پلیس استان مرکزی در هفته ناجا



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمود خلجی با اشاره به آغاز هفته ناجا از شنبه ۱۷ مهرماه از افزایش ساعت کاری واحدهای مختلف پلیس استان مرکزی در این هفته به منظور تکریم ارباب رجوع و خدمات مضاعف به شهروندان خبر داد.

وی افزود: به مناسبت آغازین روز هفته ناجا از ۱۷ مهر ماه، واحدهای مختلف پلیس استان مرکزی از جمله معاونت وظیفه عمومی، معاونت نیروی انسانی، پلیس راهور، پلیس فتا، پلیس امنیت عمومی و اداره گزینش و استخدام، در دو نوبت صبح و عصر، این روز، خدمات مضاعف به شهروندان ارائه می‌دهند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: معاونت وظیفه عمومی استان مرکزی در این روز از ساعت ۱۶ تا ۱۸ ارائه خدمات مختلف به مشمولان و اداره گزینش و استخدام نیروی انسانی استان هم همزمان با نخستین روز از هفته ناجا، از ساعت ۸ تا ۱۶، ارائه خدمات مختلف به داوطلبان استخدامی را انجام خواهد داد.

خلجی ادامه داد: پلیس راهور استان مرکزی نیز در آغازین روز هفته نیروی انتظامی از ساعت ۸ تا ۱۶، ارائه خدمات مضاعف به شهروندان در واحدهای مختلف و نیز پیگیری درخواست آنان در زمینه عملکرد قسمت‌های مختلف مرکز تعویض پلاک، اجراییات و صدور گواهینامه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی عنوان کرد: از دیگر خدمات پلیس راهور استان مرکزی در این روز ارائه گواهی عدم خلاف به صورت رایگان به متقاضیان و نیز ارائه خدمات تعویض پلاک به جانبازان و معلولان، بدون اخذ نوبت اینترنتی از ساعت ۸ تا ۱۶ خواهد بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به خدمات پلیس فتا در هفته ناجا، افزود: پلیس فتا نیز همزمان با آغازین روز هفته ناجا، ارائه خدمات را یگان مشاوره‌ای به شهروندان در زمینه فضای مجازی و نیز رسیدگی به شکایت‌های مختلف آنان را از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در دستور کار خود قرار داده است.

خلجی تصریح کرد: اداره گذرنامه پلیس امنیت عمومی استان نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در هفته ناجا به شهروندان خدمات مضاعف ارائه خواهد داد.

گفتنی است هفته ناجا از روز شنبه ۱۷ مهر ماه آغاز می‌شود و تا روز جمعه ۲۳ مهرماه ادامه می‌یابد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا