آخرین اخبارمهارت آموری

آموزش ۳۴۰۰ سرباز توسط سازمان جهاد دانشگاهی تهران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ طی تفاهم‌نامه‌ به‌امضارسیده میان قرارگاه مرکز مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با معاونت امور جوانان وزارت ورزش اجرای طرح “سرباز ماهر” به جهاد دانشگاهی واگذار شد.

در این راستا، سازمان جهاد دانشگاهی تهران هم توانسته است از ابتدای سال جاری تاکنون سه‌هزار و ۴۰۰ سرباز را آموزش دهد. دوهزار و ۱۳۰ نفر در مرکز شهید انشایی (۰۲ ارتش جمهوری اسلامی ایران) و یک‌هزار و ۲۶۰ نفر در مرکز شهید اسدی (دژبان ارتش) این دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند.

جهاد دانشگاهی در قالب طرح کشوری سرباز ماهر، مهارتهای عمومی حوزه کسب‌وکار و زندگی را به سربازان سراسر کشور آموزش می‌دهد همچنین این طرح کشوری در مرکز آموزش شهید اسدی و مرکز آموزش شهید انشایی اجرا می‌شود.

موضوع طرح سرباز ماهر آموزش دوره «آشنایی با مهارتهای عمومی حوزه کسب‌وکار» و «آشنایی با مهارتهای زندگی» است.

تاکنون دو فاز از این طرح برگزار شده است و فاز سه این طرح از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ آغاز شده است و تا پایان سال ادامه دارد.

این دوره‌های آموزشی به‌صورت ماهانه برای سربازان جدیدالورود برگزار و در پایان هر دوره آموزشی برای شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر صادر می‌شود.

هدف از برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی برای سربازان افزایش جذابیت دوره خدمت سربازی، ارائه مدرک معتبر به شرکت‌کنندگان و آماده کردن سربازان جوان برای اشتغال پس از پایان خدمت سربازی است.

انتهای پیام/+

لینک منبع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا