تهیه بیش از ۹ هزار بسته معیشتی برای توزیع بین نیازمندان



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اظهار کرد: دو سال است که موکب الحسین (ع) شهدای ناجا راه اندازی شده که هدف آن خدمت رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است که پس از شروع ویروس منحوس کرونا در راستای اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری خدمت رسانی به نیازمندان توسط این موکب از طریق تهیه و ارائه بسته‌های معیشتی انجام شد.

وی افزود: تاکنون ناجا ۲۰۰ هزار بسته معیشتی تحویل نیازمندان و کسبه‌ای که در دوران کرونا کسب و کارشان دچار مشکل شده توزیع کرده است.

بهرامی تصریح کرد: در سراسر استان‌ها و کشور کارکنان و بازنشستگان ناجا تحت لوای شهدای ناجا این دست اقدامات را داشته‌اند، لذا یکی از مجموعه‌های فعال ناجا مرکز نیکوکاری شهید حاج محمد دشت آبادی است که این مرکز طی چندین مرحله رزمایش همدلی مومنانه ۹ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی را آماده و بین نیازمندان توزیع کرده است.

به گفته وی قرآن به ما آموخته است که جهاد با جان و مال است که امروز ما در ناجا شاهد این جلوه ویژه هستیم؛ و ناجا به حول و قوه الهی تا پایان کرونا در کنار مردم عزیز کشورمان خواهد بود.



منبع:مهر