انتظامی

۲۰ میلیارد ریال سیگار قاچاق در سرخه کشف شد



به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان با بیان اینکه ۲۰ میلیارد ریال سیگار قاچاق در سرخه کشف شد، ابراز کرد: یک میلیون و ۳۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در پلیس راه سرخه کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه هدایت و پشتیبانی تخصصی مشخص کرد که قرار است یک محموله قاچاق سیگار از قم به مقصد خراسان رضوی بارگیری و ارسال شود، ابراز کرد: سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله بزرگ قاچاق به دست آمد و سپس توسط مأموران دنبال شد تا در نهایت به کشف این محموله انجامید.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه کامیونت حامل سیگارهای قاچاق در محور آرادان به سرخه شناسایی و در پلیس راه متوقف شد، گفت: مأموران در بازرسی از این کامیونت، محموله قاچاق مذکور را کشف و همه را برای تحویل به مراجع قضائی صورتجلسه کردند همچنین در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

حسنی با بیان اینکه عرضه خارج از شبکه و قاچاق ضربات مهلکی به اقتصاد کشورمان می‌زند و لذا اولویت و رسالت بزرگ ناجا مقابله با این پدیده است، گفت: سمنان به واسطه قرارگیری بر کریدور و شاهراه شمال شرق کشور، در زمره نقاط مهم از بابت مبارزه با قاچاق کالا است.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا