آخرین اخبارانتظامیمهارت آموری

اتحاد ملت و مشارکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمن است



به گزارش خبرنگار مهر، سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ضمن حضور در یکی از شعب اخذ رأی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال گذشته تا به امروز صحنه‌ها و اتفاقات متفاوتی از سوی دشمنان جمهوری اسلامی رقم خورده است اما امروز حق و باطل جای خود را پیدا کرده‌اند.

سردار کمالی تاکید کرد: حضور هموطنان پای صندوق‌های رأی و مشارکت بالا مشت محکمی بر دهان دشمن به ویژه افرادی است که تبلیغ بر عدم حضور مردم در صحنه انتخابات می‌کردند است.

وی با بیان اینکه انتخابات عاملی وحدت آفرین است و درخت تنومند انقلاب اسلامی به واسطه خون هزاران شهید همچنان پابرجاست گفت: دشمن نمی‌تواند خدشه‌ای به این انقلاب وارد کند، چراکه هموطنان ما پای کار انقلاب خود ایستاده‌اند و هر رأی تیری است که به سمت دشمن شلیک می‌شود.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بیان کرد: امروز تمام طیف‌های جامعه، از افرادی که پای کار انقلاب ایستاده‌اند تا کسانی که گله دارند و یا به قول رهبر معظم انقلاب حتی کسانی که نظام را هم ممکن است قبول نداشته باشند، در صحنه انتخابات حضور دارند و قرار است آینده ۴ سال کشور خود را با انتخابشان بسازند.

وی ادامه داد: حضور و مشارکت در انتخابات یکی از صحنه‌های نبرد است؛ انتخابات جنگی نیست که فقط گروهی خاص بتوانند در آن شرکت کنند، بلکه این جنگی است که تمام مردمی که به سن رأی رسیده‌اند، با شور و شوق فراوان و برای حفظ استقلال و اقتدار کشورشان در آن مشارکت کرده و به حول قوه الهی با مشارکت بالا سربلند از آن بیرون آمده و بار دیگر دشمن را مأیوس می‌کنند. امروز تمامی هموطنان دوستدار پیشرفت کشور باید در صحنه باشند و تلاش کنند و اگر در ایران زندگی می‌کنیم باید برای بهتر شدن آن تلاش کنیم.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر مشارکت سربازان وظیفه در انتخابات گفت: ما در هر دوره شاهد مشارکت بالای سربازان وظیفه در انتخابات هستیم و امروز نیز طبق گزارش‌هایی که از مراکز آموزشی و پادگان‌ها دریافت کردیم، حضور و مشارکت گسترده سربازان عزیز در انتخابات بی‌بدیل بوده.

سردار کمالی با اشاره به اینکه از سربازان می‌خواهم علاوه بر اینکه خودشان در انتخابات شرکت کرده‌اند، خانواده و نزدیکانشان را هم برای حضور و مشارکت در انتخابات تشویق کنند گفت: امروز دیدیم که چهره‌های جوان و پویای جامعه چگونه با اشتیاق پای صندوق‌های رأی آمده‌اند و به امید خدا این انتخابات نیز منجر به اتفاقات خوبی در میهن اسلامی خواهد شد.



منبع خبرگزاری مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا