آخرین اخباراستان ها > لرستان

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در لرستان در پی شهادت مجتبی نعمت پور



متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

(إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ)

شهادت مظلومانه مدافع امنیت ستوان یکم مجتبی نعمت‌پور، جوان برومند لرستانی که در حین انجام مأموریت به لقاءالله پیوست، موجب تأثر گردید.

مخلان نظم و امنیت بارها با اقدامات شنیع و غیر انسانی تلاش کرده‌اند که در امنیت کشور خدشه وارد کنند، اما مدافعان و متولیان امنیت همواره هوشیار و بیدار در راه پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و جان و  مال و عزت و شرف ملت عزیز، در مقابل اشرار مسلح ایستادگی کرده و حفظ امنیت و آرامش جامعه را وظیفه خود می‌دانند، و شهادت را با آغوش باز پذیرا هستند.

اینجانب شهادت این سرباز جان برکف را به محضر امام عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، مجموعه فرماندهی انتظامی استان لرستان و خوزستان، مردم ولایتمدار استان لرستان، خصوصاً مردم شهید پرور سلسله و خانواده‌ محترم، و بازماندگان و همرزمانش تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء (ع) و برای عموم وابستگان صبر و اجر را خواستارم.

از عموم مردم انقلابی و متدین شهرستان الشتر درخواست میکنم به منظور ارج دادن به مقام شامخ شهدا، در مراسم گرامیداشت و تشییع پیکر پاک این شهید والا مقام، شرکت فرمایید.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا