انتظامی

کشف ۲۰۰ میلیارد ریال البسه قاچاق در غرب تهران



سرهنگ علی ولی پور گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: طی اطلاع از اینکه شرکتی اقدام به انتقال و دپوی مقادیر بسیار زیادی انواع پوشاک و کفش خارجی و ایرانی قاچاق در آدرس کیلومتر ۲۲ بزرگراه شهید لشگری می‌نماید، مأمورین این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالاهای قاچاق مراجعه که بیش از ۳۴۶ هزار ثوب در محل موجود بود.

وی بیان داشت: در بررسی اولیه مشخص گردید محل شرکت بسیار بزرگ با سه طبقه مجزا و یک باب ساختمان اداری بوده که بیش از ۷۰ نفر در محل مشغول به کار بوده و طبقه اول سوله محل دپو، طبقه دوم محل نصب و برچسب زنی و…، و طبقه سوم محل بسته بندی و فروشگاه اینترنتی ارائه بازار مصرف می‌باشد که طی بررسی صورت گرفته در محل مکان موصوف در سامانه انبارداری و جامع تجارت ثبت نگردیده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ عنوان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص گردید انواع کالاهای خارجی در ساعات پایانی نیمه شب توسط خودروهای سواری شوتی، وانت، کامیون و…، به آن محل انتقال و تخلیه می‌نمایند.

ولیپور گودرزی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصدهای اطلاعاتی مالک کالاها را شناسایی کردند، افزود: تماس‌های متعدد با مدیران و مالکین شرکت انجام که هیچ فردی در محل حاضر نگردید. لذا با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان در خصوص قاچاق و تقلب در کسب، پرونده را به مرجع قضائی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا