انتظامی

دستگیری قاتل فراری پس از ۸ سال در بجنورد



سرهنگ مقصود رستگار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در فروردین ماه سال ۹۲ یک مورد قتل از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس آگاهی استان اعلام شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی با اشاره به اینکه کارآگاهان به همراه عوامل پزشکی قانونی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: بررسی صحنه وقوع قتل به سرعت توسط کاراگاهان آغاز شد.

وی با بیان اینکه در بررسی اظهارات همسر مقتول مشخص می‌شود که وی بر اثر درگیری با یک فرد ناشناس به قتل رسیده، افزود: قاتل بعد از به قتل رساندن این فرد بلافاصله از محل متواری می‌شود.

سرهنگ رستگار با بیان اینکه مأموران در روند رسیدگی به این پرونده یک سری سرنخ‌هایی از جمله لباس قاتل که در زمان وقوع قتل بر تن وی بوده و به خون آغشته شده بود را کشف کردند، گفت: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی کارآگاهان در نهایت متهم مورد نظر را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی با بیان اینکه متهم به محض وقوع قتل به جهت ترس از دستگیر شدن، به استان‌های همجوار متواری شده بود، بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری متهم در سرلوحه کار کارآگاهان قرار می‌گیرد.

وی افزود: در نهایت متهم در سال ۱۴۰۰ بعد از شناسایی محل اختفایش در یک عملیات غافلگیرانه توسط کارآگاهان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل می‌شود.

سرهنگ رستگار با اشاره به اینکه متهم با توجه به ادله و مستندات موجود برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی می‌شود، خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان برای امنیت و آرامش جامعه تلاش می‌کند و اگر چنانچه افرادی بخواهند امنیت موجود را مختل کنند قطعاً با برخورد مقتدرانه پلیس روبرو خواهند شد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا