انتظامی

سپاه رکن رکین امنیت و دفاع از انقلاب اسلامی است



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای فرا رسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

در این بیانیه ضمن گرامیداشت روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلاورمردان و حماسه آفرینان غیور این نهاد انقلابی، سپاه را رکن رکین امنیت و دفاع از انقلاب خواند.

در متن این بیانیه آمده است: دوم اردیبهشت یادآور دلاورمردی و جانفشانی‌های مجاهدانی است که با تکیه به پروردگار متعال و سرلوحه قرار دادن مکتب حسینی در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خود گذشتگی نشان داده و ایثارگری را به معنای واقعی کلمه محقق ساختند.

این روز تداعی کننده تشکیل مردمی‌ترین نهاد انقلابی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) می‌باشد؛ نهادی که بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه‌های مختلف در صحنه حاضر شد و به عنوان دستگاه امنیت ساز نقش خود در دفاع از امنیت و انقلاب را دوشادوش سایر نهادها به خوبی ایفا کرد تا جایی که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند: “اگر سپاه نبود کشور هم نبود”.

در ادامه این بیانیه می‌خوانید: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از بازوان قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همواره در حفظ تمامیت ارضی، عزت، استقلال و آزادی کشور با تمام وجود خالصانه با تمام وجود مجاهدت نموده است.

کارنامه موفق و درخشان این نیروی عظیم انقلابی در حوزه‌های دفاعی، امنیت، سازندگی و دفاع از مظلومان و آزادی خواهان جهان همچون خاری بر چشمان دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

این بیانیه می‌افزاید: امروز دشمنان و در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار تحمل توفیقات روز افزون نهادهای انقلابی بخصوص سپاه پاسداران در عرصه‌های دانشی و خودکفایی صنعتی، دفاعی و امنیتی را نداشته و به ناچار از روی درماندگی و سردرگمی از حربه‌های ناجوانمردانه تحریم برای کاهش شتاب پیشرفت و ترقی استفاده می‌کند ولی با غیرت و مجاهدت غیور مردان انقلابی سپاه این تیر دشمن به سنگ خورده و قطار پیشرفت و آبادانی کشور شتابان به مسیر خود ادامه داده و دشمنان را بیش از پیش خشمگین و نا امید می‌سازد.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: این نیروی انقلابی همواره با عمل به تدابیر هوشمندانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ضمن پیش بینی توطئه‌های دشمنان در ایراد ضربه و آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی با تفکر و اقدام جهادی و ایمان راسخ، مکر و حیله‌های آنها را خنثی نموده و مرزهای راهبردی نظام اسلامی را گسترش دهد.

در پایان، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مخصوصاً سالار سید الشهدای مقاومت شهید “حاج قاسم سلیمانی” و ارج نهادن به جانفشانی‌های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توفیقات روز افزون را در تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی و ظل حضرت ولی عصر (عج) برای این نهاد مردمی و خدمتگزار مسئلت می‌نماید و رجای واثق دارد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا