آخرین اخبارورزشی > فوتبال، فوتسال

تعارف استقلال به پرسپولیس در آزادی/ آژیر قرمز برای یک استقلالی!



به گزارش ایسنا، روزنامه اماراتی الخلیج درخشش مهدی قایدی را یکی از دلایل نتایج خوب اخیر اتحاد کلباء دانست.

اتحاد کلباء بعد از اخراج فرهاد مجیدی نتایج نسبتا خوبی را کسب کرده است. این تیم در جام حذفی دست به یک شگفتی بزرگ زد و توانست با شکست تیم پرستاره و آماده العین راهی نیمه‌نهایی شود. کلباء در دیدار برابر العین با درخشش مهدی قایدی با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا نشان دهد که روزهای خوبی را تجربه می‌کند.

قول معافیت سربازی به ملی‌پوشان بسکتبال سه نفره

ملی پوش بسکتبال سه نفره ایران گفت: به ما گفتند که اگر نتیجه خوبی بگیریم معافیت سربازی را به عنوان پاداش هدیه می‌گیریم، پیگیری‌ها انجام شده اما فعلا چیزی قطعی نیست.

تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در مسابقات کاپ آسیا ۲۰۲۴ موفق شد برای نخستین بار، روی سکوی دوم این رقابت‌ها قرار بگیرد. در کسب این موفقیت، احسان دلیرزهان ملی‌پوش بسکتبال ایران نقش بسزایی داشت و حتی موفق شد در پایان این تورنمنت، در ترکیب تیم منتخب مسابقات قرار بگیرد.  

سعدالله‌یف: می‌توانستم رکوردهای زیادی را در کشتی ثبت کنم

دارنده هفت مدال طلای جهان و المپیک به محرومیت از حضور در انتخابی المپیک واکنش نشان داد و آن را ناعادلانه توصیف کرد.

اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد عبدالرشید سعدالله‌یف، دارنده ۷ مدال طلای جهان و المپیک و ملقب به تانک روس، پس از آنکه نتوانست معیارهای لازم تعیین شده توسط کمیته بین المللی المپیک برای ورزشکاران بی طرف در تجاوز نظامی روسیه به اوکراین را برآورده کند، از مسابقات کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا کنار گذاشته شد.

۷ فدراسیون در انتظار تعیین رئیس

مجمع انتخاباتی هشت فدراسیون ورزشی طی شش ماهه دوم سال گذشته برگزار شد و هفت فدراسیون نیز در انتظار تعیین رییس و برگزاری مجمع قرار دارند.

تعیین تکلیف وضعیت فدراسیون‌های ورزشی از جمله مهم‌ترین مسائل ورزش کشور است و با توجه به اینکه تعداد فدراسیون‌هایی که طی شش ماهه دوم سال گذشته تحت سرپرستی اداره می‌شدند، حدود ۱۴ فدراسیون بود، بنابراین روند برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های ورزشی تسریع و انتخابات هشت فدراسیون برگزار شد.

مصطفی جوادی با یک حرکت کار را تمام کرد!

قهرمان وزنه‌برداری جهان در حرکت یک‌ضرب دسته ۸۹ کیلوگرم جام جهانی تایلند تنها یک وزنه بلند کرد و از انجام دو حرکت دیگرش انصراف داد.

جام جهانی وزنه‌برداری تایلند آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس است. در رقابت گروه A دسته ۸۹ کیلوگرم، مصطفی جوادی برای ایران وزنه زد تا سهمیه المپیک خود را قطعی کند.

طعنه اوزونیدیس به اتفاقات بازی رفت با پرسپولیس

سرمربی تیم گل گهرسیرجان نسبت به گل مردود شده در بازی رفت مقابل پرسپولیس گفت: وقتی VAR نداریم این اتفاقات می‌افتد.

مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار کرد: فردا بازی خیلی مهمی برای ما است. مقابل تیم خوبی بازی داریم. امیدوارم ورزشگاه چه با هواداران ما و چه هواداران حریف، پُر شود. در چنین مسابقاتی بازیکنان خیلی دوست دارند بازی کند و انتظارمان این است که بازیکنان ما با بهترین فرمشان و صددرصد توانشان در بازی حاضر شوند. خیلی از بازی‌ها شانس این را نداشتیم استادیوم پُر شود. این به این معناست که بازیکنان ما می‌توانند کیفیت‌شان را نشان بدهند و  نشان دهند چه تیم خوبی هستند.

نتایج هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۳ دیدار آغاز شد.

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) با برگزاری ۳ دیدار همزمان از ساعت ۱۹ آغاز شد که با نتایج رقم‌خورده استقلال ۴۷ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند اما باتوجه به از دست دادن دو امتیاز، حالا پرسپولیس این شانس را دارد تا با برتری مقابل گل‌گهر در بازی فردا (یکشنبه) به یک امتیازی آبی‌پوشان برسد. مس رفسنجان هم با ۲۶ امتیاز در رده دهم قرار گرفت.

انتقال مهدی‌پور به بیمارستان

مهدی مهدی پور با مصدومیت شدید از ناحیه زانو ورزشگاه آزادی را ترک کرد. مهدی مهدی پور در دقیقه ۳۹ بازی استقلال مقابل مس رفسنجان به میزبانی ورزشگاه آزادی دچار مصدومیت شدید شد.

او روی یک صحنه برای قطع توپ وارد عمل شد که ظاهراً زانوی پای راستش چرخید و به همین دلیل مصدوم شد.

خلاصه بازی استقلال ۲ – ۲ مس رفسنجان

دو تیم فوتبال استقلال و مس رفسنجان به تساوی رضایت دادند.

ربیعی از هدایت ذوب‌آهن استعفا کرد

محمد ربیعی پس از شکست خانگی برابر شمس‌آذر استعفایش از هدایت سبزپوشان را اعلام کرد. محمد ربیعی، سرمربی ذوب‌آهن که نتوانست با گاندوها همچون نیم‌فصل نخست روزهای خوشی را سپری کند، پس از شکست ۲ بر صفر برابر شمس‌آذر قزوین در فولادشهر در کنفرانس خبری از سمتش استعفا کرد.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا